خبرگزاری کار ایران

عبدالله ویسی: علاقه و اولویت اولم برای سرمربیگری فوتبال خوزستان است/در آستانه قرارداد بستن با تیم دیگری بودم ولی به فولاد آمدم/برنامه داریم تمام بازیکنان زیر ۲۳ سال تیم خوزستانی باشند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۶۳۶

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به اولویت و علاقه خود برای مربیگری در فوتبال خوزستان گفت: زمانی که در استقلال خوزستان بودم اولویت اول تا سوم خود را این تیم اعلام کردم ولی به من گفتند که باید از تیم بروم.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی امروز چهارشنبه هفتم مهرماه در نشست مطبوعاتی پیش از فصل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به علاقه و الویت خود به برای کار کردن و مربیگری در فوتبال خوزستان اظهار کرد: در آستانه قرارداد بستن با تیم دیگری با مبلغ بهتری بودم ولی با درخواست مدیریت باشگاه و علاقه خاصی که به فوتبال خوزستان دارم تصمیم گرفتم که سرمربیگری فولاد خوزستان را قبول کنم تا یکبار دیگر خود را به این استان ثابت کنم.

وی در خصوص برنامه‌های خود افزود: بازی‌های دوستانه‌ای برای شناسایی بازیکنان تدارک دیده شده و با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باید تلاش کنیم با بازیکنان حفظ شده که با سعی مدیریت باشگاه انجام شد مسابقات را شروع کنیم و بهانه‌ای نداشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص استفاده از بازیکنان آکادمی در تیم بزرگسالان گفت: تنها می‌توانیم از بازیکنانی در تیم بزرگسالان استفاده کنیم که با باشگاه قرارداد داشته باشند در غیر اینصورت به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات نمی‌توانیم از آن‌ها بهره ببریم.

وی با اشاره به انتقادات اخیر درخصوص نحوه بازی تیم فولاد و اینکه فوتبال خوزستان همیشه به فوتبال زیبا معروف بوده و هست، بیان کرد: تیم ما نه تنها فقط به بردن فکر نمی‌کند بلکه به ارائه بازی‌های زیبا و تماشاگر پسند نیز فکر می‌کند.

ویسی با بیان اینکه فوتبال مرز و حد ندارد و بازیکنانی از سراسر کشور و حتی دنیا در فوتبال خوزستان مشغول بوده و هستند، تصریح کرد: تیم‌های کوچک برنامه‌های بلند برای حضور خود در مسابقات دارند ولی تیم‌های بزرگ جهان تنها هدفشان قهرمانی در تورنمنت‌ها است و فولاد خوزستان نیز مانند تیم‌های بزرگ بدنبال قهرمانی است.

وی گفت: برنامه داریم تا تمام بازیکنان زیر ۲۳ سال تیم از بازیکنان خوزستانی باشد و این وظیفه ما است تا بازیکنان خوزستان را احیا کنیم. همچنین در صورتی که نتایج مطلوب برای تیم کسب نشد خودم از تیم خواهم رفت.

ویسی در پایان با اشاره به اولویت خود برای کار کردن در فوتبال خوزستان تصریح کرد: زمانی که سرمربی تیم استقلال خوزستان بودم اعلام کردم اولویت اول من استقلال خوزستان، دوم استقلال خوزستان و سوم استقلال خوزستان است ولی متاسفانه مدیران وقت من را فراری دادند و با احترام گفتند برو.

 

عکاس: یاسین اقبال

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز