خبرگزاری کار ایران

گرشاسبی: با مشکلات پیش آمده مدیریت باشگاه را قبول کردم و هیچ بهانه‌ای ندارم/ منتظر رای دادگاه بین المللی ورزش هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۵۹۷

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: به گذشته کاری نداریم و تلاش خواهیم کرد با بازیکنان فعلی فصل را شروع کنیم و در نیم فصل بازیکنانی در پست‌های مورد نیاز جذب کنیم.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا گرشاسبی امروز چهارشنبه هفتم مهرماه در نشست مطبوعاتی پیش فصل باشگاه فولاد خوزستان اظهار کرد: با شروع کارم در باشگاه چهار بازیکن از تیم رفته و با باشگاه‌های دیگر قرارداد بستند و با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقلات فولاد خوزستان و مشکلات پیش آمده مدیریت باشگاه را قبول کردم و هیچ بهانه‌ای در کار نیست.

وی با بیان اینکه با شروع کارم ۱۷ بازیکن تیم که ۱۵ نفر آن‌ها از بازیکنان اصلی بودند قراردادشان تمام شده بود، افزود: زمانی که پنجره نقل و انتقالات باشگاهی بسته می‌شود تنها می‌توان با بازیکنانی که قراردادشان تمام شده تمدید کرد و امکان بکارگیری بازیکن جدید از باشگاه دیگر نیست. لذا از ۱۵ بازیکن چهار بازیکن تا ۹۰ درصد در حال جدایی از تیم بودند، مانند شیمبا که حتی استقلال اعلام کرد این بازیکن استقلالی شده ولی با تلاش زیاد قرارداد این بازیکن به همراه کولیبالی که از یک تیم مطرح پیشنهاد داشت تمدید شد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: بازیکنان دیگری مانند صالح حردانی، انصاری آبشک نیز با تمدید قرارداد به تیم برگشتند و از ۱۵ بازیکن اصلی که ۴ نفر آن‌ها قبل از حضور من از تیم جدا شدند مابقی به هر شکل ممکن حفظ شدند.

وی ادامه داد: ممنوعیت بکارگیری بازیکنان برای کلیه رده‌های سنی باشگاه اعمال شده به طوری که یکی از تیم‌های پایه باید مسابقات را با ۷ بازیکن شروع کند ولی مدیریت باشگاه تمام تلاش خود را کرد تا با حفظ بازیکنان نه تنها زنگ تفریحی برای دیگر تیم‌ها نباشد بلکه در جمع مدعیان نیز قرار داشته باشد.

گرشاسبی اضافه کرد: خواکین مربی اسپانیایی و پترویچ مربی بدنساز نیز به تیم اضافه شده‌ و تیم ماساژور، پزشک و رسانه نیز انتخاب و به تیم اضافه شدند.

وی با اشاره به اینکه دادگاه بین المللی ورزش تا یکماه آینده تصمیمات لازم درخصوص باشگاه فولاد خوزستان را ارائه می‌دهد، گفت: باشگاه بابت بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تاوانی به اندازه ۲۰ میلیارد تومان داده است. همچنین با رئیس فدراسیون و کلیه کمیسیون‌های مرتبط صحبت شد که چند روز پنجره باز شود ولی به دلیل مسائل حقوقی و اینکه دیگر بازیکنی برای خرید وجود نداشت انجام نشد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به اینکه برنامه ۴ ساله برای باشگاه تدوین شده، عنوان کرد: قرارداد برند البسه باشگاه فولاد نیز به اتمام رسیده و مناقصه برند جدید آن انجام و تا فردا مشخص خواهد شد و فروشگاه محصولات ورزشی باشگاه فولاد خوزستان نیز در سطح شهر به زودی راه‌اندازی می‌شود.

وی یادآور شد: زمین باشگاه فولاد هنوز برای مسابقات آماده نشده و تا آمده شدن زمین و انجام تعمیرات لازم بازی‌ها در ورزشگاه غدیر انجام خواهد شد.

وی از احتمال رفت و برگشت بودن بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و حضور یک سوم تماشاگران در ورزشگاه‌ها خبرداد و بیان کرد: راه اندازی تلویزیون اینترنتی، ساخت هتل ورزشگاه، راه‌اندازی و بازیکن‌گیری تیم فولاد نوین، فعالیت تیم‌های پایه و طرح ارزشیابی عملکرد از دیگر اقدامات باشگاه است.

وی تصریح کرد: به گذشته کاری نداریم که چرا پنجره نقل و انتقالات بسته شده و تمام تلاش ما این است که برای نیم فصل بتوانیم در پست‌های مورد نیاز و برای لیگ قهرمانان آسیا بازیکن جذب کنیم.

وی در پایان به برنامه‌های باشگاه برای فعالیت در حوزه ورزش بانوان اشاره کرد و افزود: تلاش خواهیم کرد تا با همدلی پیشکسوتان و استفاده از نظرات آن‌ها در کنار تیم به موفقیت آن کمک کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز