خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان: با داشته‌هایمان بهترین نتایج را می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۸۵۳

حمیدرضا گرشاسبی درباره آخرین وضعیت باشگاه فولاد خوزستان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درخصوص شرایط تیم فولاد گفت: زمانی که من به باشگاه آمدم ۴ ستاره تیم از فولاد خوزستان جدا شدند،  اما با تلاش و همکاری همه عزیزان در باشگاه اجازه ندادیم بازیکن دیگری جدا شود. خدا را شکر اکنون نیز تمرینات پیگیری می‌شود و در این موضوع نیز نسبت به خیلی از تیم‌ها پیشتاز بودیم.

گرشاسبی ادامه داد: به احتمال زیاد در روز‌های آینده مربی جدیدی به کادر فنی تیم اضافه خواهد شد و به امید خدا بتوانیم با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و این محرومیت با همین داشته‌ها افتخار آفرینی کنیم.

وی همچنین درباره قرارداد لوسیانو پریرا عنوان کرد: قراردادامضا شده و او به زودی به تیم اضافه می شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در ارتباط با پنجره نقل و انتقالات باشگاه فولاد خوزستان اظهار کرد: متاسفانه اشتباهات و بی تدبیری هایی باعث شده تا پنجره ما اکنون بسته باشد. باشگاه فولاد خوزستان از نظر مالی و عظمت و بزرگی چیزی کم ندارد و ما هم هیچ زمانی منتظر باز شدن این پنجره نبودیم و نخواهیم ماند و با همین داشته‌ها سعی می‌کنیم فولاد را برای فصل آینده به بهترین شکل آماده کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز