خبرگزاری کار ایران

دلیل در خواست لغو بازی با النصر مشخص شد:

بحران در اردوی تراکتور: تنها 12 بازیکن آماده بازی با النصر

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۵۳۲

با بررسی وضعیت فهرست نفراتی که تراکتور برای بازی با النصر در اختیار دارد می‌توان به دلیل انصراف آنها از این بازی پی برد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه تراکتور در حالی تهدید به کناره‌گیری از لیگ قهرمانان آسیا کرده که وضعیت این تیم نشان می‌دهد سرخپوشان تبریزی به هیچ وجه شرایط برگزاری بازی را ندارند.

سرخپوشان تبریزی در حالیکه نفرات کلیدی زیادی از دست داده و تا کنون موفق به ثبت خریدهای جدید خود نشدند، در حال حاضر تنها 20 بازیکن در فهرست خود دارند که تعداد زیادی از آنها در بازی با النصر شرایط حضور ندارند.

تراکتوری‌ها در شرایطی که حبیب فرعباسی، حمید بوحمدان، میثم تیموری، صیاد کوکبی، محمدرضا خانزاده و مهدی تیکدری را از دست دادند، با 5 بازیکن جدید به توافق رسیده که به دلیل بسته بودن پنجره تا این لحظه اجازه ثبت قرارداد آنها را ندارند و این موضوع تبدیل به یک مشکل جدی برای سرخپوشان تبریزی شده است.

در حال حاضر در فهرست نفرات تراکتور نام 20 بازیکن وجود دارد که تعدادی از آنها هم شرایط حضور مقابل النصر را ندارند.

1- محمدرضا اخباری

2- رضا سیف احمدی

3- هادی محمدی

4- سعید ایرانخواه

5- ابوالفضل رزاق پور

6- محمد مسلمی پور

7- بهزاد سلامی

8- محمد قادری

9- محمد قنبری

10- سامان نریمان جهان

11- سعید واسعی

12- حسین حسینعلیزاده

13-ابوالفضل پورشیخ

14- امین اسدی

15- عرفان سیدی (مصدوم)

16- محمد خرم الحسینی (مصدوم)

17- پیمان کشاورز (مصدوم)

18- علی فتحی (مصدوم)

19- محمد عباس زاده (مصدوم)

20- پیمان بابایی (محروم)

ضمن اینکه طبق اعلام باشگاه تراکتور، دو بازیکن دیگر این تیم هم درگیر ویروس کرونا هستند و بدین ترتیب تا این لحظه که هنوز پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان باز نشده و اجازه ثبت نفرات جدید را ندارند تنها 12 بازیکن آماده در اختیار فراز کمالوند هستند که از این جمع 5 بازیکن هم از رده‌های پایه به تمرینات اضافه شده و تجربه چندانی برای تقابل آسیایی ندارند.

بدین ترتیب دلیل درخواست باشگاه تراکتور مبنی بر تعویق زمان بازی با النصر و یا تهدید به انصراف از این دیدار مشخص شد و تراکتوری‌ها به دنبال این هستند تا با خریدن زمان به وضعیت کرونایی‌ها و مصدومان خود سروسامان داده و از طرفی بتوانند با باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی نفرات جدید را به فهرست خود اضافه کنند و در شرایط فعلی امکان برگزاری بازی برای آنها وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز