خبرگزاری کار ایران

ماجدی: مهدوی‌کیا صحبتی درباره دستیار ایرانی نکرده است/ به جام جهانی صعود می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۱۷۰

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت که سرمربی تیم المپیک تاکنون در خصوص دستیاران ایرانی صحبتی نکرده است.

به گزارش ایلنا، میرشاد ماجدی در خصوص شروع تمرینات تیم فوتبال امید گفت: جلسه خوبی با مهدوی‌کیا داشتیم و وی تقاضای لیست بازیکنان تیم‌های نوجوانان و جوانان در دوره‌های گذشته را داشت. با توجه به شرایط سنی بازیکنان لیست را در اختیار سرمربی تیم المپیک گذاشتیم و حدود 100 بازیکن را معرفی کردیم. بیشتر بازیکنانی که قرار است به اردو دعوت شوند، نفراتی هستند که در لیگ‌ برتر و دسته اول بازی می‌کنند و نیاز به استعدادیابی آنچنانی حداقل در این مقطع نیست.  قرار است مهدوی‌کیا چند دستیار آلمانی به ایران بیاورد. فکر می‌کنم ظرف 5،6 روز آینده برنامه اصلی را به ما بدهد و 22 یا 23 شهریورماه اولین اردوی تیم امید تشکیل شود.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در خصوص حضور دستیار ایرانی در کادرفنی تیم المپیک عنوان کرد: مهدوی‌کیا فعلا در خصوص دستیار ایرانی با ما صحبتی نکرده و در حال بررسی است و تمرینات را با دستیاران آلمانی آغاز خواهد کرد. مربیان جوان بسیار خوبی داریم که می‌توانند هم به مهدوی‌کیا و هم به تیم المپیک کمک کنند ولی سرمربی تیم آزادی عمل دارد که با هر کسی که می‌خواهد کار کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه‌ها با تیم امید همکاری خواهند داشت، تصریح کرد: این مشکل را از روز اَزل داشتیم و تاکنون هم ادامه داشته است. این چالشی است که هم فدراسیون فوتبال و مهدوی‌کیا با آن روبه‌رو خواهند بود و امیدوار هستیم باشگاه‌ها با ما همکاری کنند و تیم المپیک را یک بحث فراباشگاهی و ملی ببینند. زمانی که مسابقات تیم امید شروع خواهد شد با هفته‌های اول و دوم لیگ برتر تقارن پیدا می‌کند و قطعا باید همکاری صورت بگیرد تا مشکل را حل کنیم.

ماجدی در خصوص پیروزی تیم ملی مقابل سوریه در نخستین بازی مقدماتی جام جهانی گفت: با توجه به شرایطی که تیم ملی دارد و فقط در فیفا‌دی بازی می‌کند و زمان هماهنگی کم بود، در نتیجه‌گیری خوب عمل کردیم ولی در خوب و چشم‌نواز بازی کردن موفق نبودیم. باید توجه کرد که بازی اول است و خیلی از تیم‌ها هم نتایج قابل قبولی نگرفتند. احساس من این است که تیم به جام جهانی صعود خواهد کرد. پتانسیل بالایی داریم و ان‌شاءالله در بازی با عراق بازی زیباتری را شاهد خواهیم بود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز