خبرگزاری کار ایران

بازی با سوریه حساس و حیاتی است

مهاجرانی: امیدوارم باقری در چالش جانشینی اسکوچیچ موفق شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۴۹۲

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری می‌کند تیم ملی در غیاب دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان مقابل سوریه به نتیجه مطلوبی دست پیدا کند.

حشمت مهاجرانی در گفتگو با ایلنا در مورد بازی امشب تیم ملی فوتبال ایران برابر سوریه در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر اظهار داشت: به غیر از اینکه در مسابقاتی منتهی به جام جهانی هیچ بازی آسانی وجود ندارد باید به این نکته هم توجه کنیم که تیم ملی سوریه یکی از رقبایی که اغلب با ما بازی کرده و شناخت نسبی هم از ما دارد. اینکه بازی بدون تماشاگر است شاید امتیاز میزبانی به نفع ما قلمداد نشود ولی اینکه شرایط آب و هوایی بازیکنان تغییر نکرده و اکثر آنها با آب و هوای تهران آشنایی دارند برای ما در این مسابقه یک امتیاز حساب می‌شود.

او ادامه داد: همیشه اولین بازی سخت‌ترین بازی است و به خصوص این مسابقه برای ما جدالی است که هر طوری شده باید سه امتیاز را به دست بیاوریم. این سه امتیاز هم از نظر روحیه به تیم کمک زیادی می‌کند و هم در جدول شروع خوبی برای ماست.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال درمورد اینکه تیم ملی بدون بازی تدارکاتی به این مسابقه پا گذاشته گفت: در دور قبلی مسابقات هم که تیم بدون بازی تدارکاتی به مصاف حریفان رفت دیدیم که حداقل برای بازی اول خیلی بازیکنان ناهماهنگ بودند و دلیلش را نمی‌دانم که چرا مجددا اینطور شده ولی این را همه می‌دانند که بازی تدارکاتی واقعا نیاز اساسی پیش از ورود به تورنمنت‌هاست تا به خوبی بازیکنان در‌چالش‌های گوناگون محک بخورند.

او اضافه کرد: به هر ترتیب امیدوارم ایران در بازی با سوریه عملکرد خوبی داشته باشد و سه امتیاز را بگیرد. کسب نتیجه در این مسابقه برای ما حساس و حیاتی است و امیدوارم بچه‌ها بهترین عملکرد را در غیاب سرمربی داشته باشند.

مهاجرانی همچنین درمورد غیبت دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان به علت ابتلا به کرونا در کنار تیم ملی گفت: امیدوارم که این عزیزان همانند سایر مبتلایان به این ویروس هرچه سریعتر بهبود پیدا کنند و سلامت باشند. مسلما هیچکس مانند سرمربی نمی‌تواند یک تیم را هدایت کند و حالا که در غیاب سرمربی حتی دستیار اول او هم غایب است شرایط را خیلی پیچیده و دشوار می‌کند. در این مسابقه بار فنی هدایت تیم روی دوش کریم باقری است و امیدوارم که از این چالش سربلند خارج شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز