خبرگزاری کار ایران

روشن: تلاش رییس فدراسیون در بازگشت میزبانی به کشور کار بزرگی بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۹۸۵

حسن روشن مهاجم بلند آوازه سال های دور تیم ملی و باشگاه استقلال مهمان شهاب‌الدین عزیزی خادم بود.

به گزارش ایلنا، حسن روشن از اینکه فدراسیون فوتبال به پیشکسوتان توجه می کند و در مراسم ها و یادبود ها فراموششان نمی کند خوشحال بود و رویه فعلی و استفاده از تجربه های نسل های گذشته فوتبال را ارزشمند عنوان کرد. پس از پایان این جلسه سراغ حسن روشن رفتیم تا از کم و کیف جلسه مطلع شویم.

آقای روشن جلسه خوبی بود؟

پس از دعوت به جلسه رونمایی از اسپانسر هوایی به دعوت آقای عزیزی خادم به این جلسه آمدم. صحبت های متفاوتی انجام شد. مشکلات عجیب و غریب فدراسیون در روزهای آغاز فعالیت که توسط آقای رئیس عنوان شد دل من را سوزاند من آدمی هستم که صراحت لهجه دارم. فدراسیون به واقع ورشکسته تحویل آقای عزیزی خادم شده است من با فدراسیون های کشور های دیگر روابط خوبی دارم اما در گذشته به نحوی با من برخورد شده بود که اصلا نمی خواستم به فدراسیون فوتبال بیایم اما برخورد خوب عزیزی خادم باعث شد خدمتشان برسم. فوتبال ایران باید به ابهت گذشته بازگردد. کارهایی که در این چند وقت انجام شده بسیار مطلوب است با توجه به حجم مشکلات من از اقدامات آقای عزیز خادم تشکر می کنم. قبل از بازی های بحرین ما در میان رقبای منطقه ای سرشکسته و سرافکنده بودیم و این پیروزی ها تا حدی ما را سربلند کرد و غرور و ابهت را به ما برگرداند البته هنوز کار تمام نشده و مسابقات پیش رو اصلی ترین چالش فوتبال ایران است.

از روند آماده سازی تیم ملی راضی هستید؟

امیدوارم با درایت فدراسیون فوتبال و توجه کامل مسئولان و یک وحدت ملی تیم ملی از این مرحله نیز با قدرات عبور کند. من دیپلم فیفا دارم به آقای عزیز خادم گفتم من و هم دوره ای هایم به این فوتبال بدهکار هستیم.بنا به ظرفیت هایی که داریم باید به این فوتبال خدمت کنیم.کارهایی که اقای عزیزی خادم و تیم کاری شان در حال انجام آن هستند نشان می دهد اسکوچیچ نباید دغدغه ای پیرامون آماده سازی و وضعیت تیم ملی داشته باشد. در صحبت هایی که با عزیزی خادم داشتم به عمق مشکلات و بحران های روزهای آغازین فدراسیون ایشان پی بردم با وجود این مشکلات وقتی فهمیدم بودجه ای مناسب به استان ها اختصاص یافته خیلی خوشحال شدم. این کارها نشان می دهد این فدراسیون دنبال توسعه وپیشرفت همگانی فوتبال است و به جوان ها توجه ویژه داردو اگر همین روال طی شودما به روزهای خوب گذشته در فوتبال که اقای آسیا بودیم بازمی گردیم. من آمادگی خودم را برای هرگونه کمک به فوتبال ایران اعلام کردم.

فدراسیون فوتبال توانست حق میزبانی ها را پس بگیرد نظرتان چیست؟

این گونه تصمیم ها که باید در خارج از مرزهای ایران گرفته شود نشان دهنده عرضه ولیاقت مسئولان است. وقتی در خارج از ایران ما را اذیت می کنند و ما بی تفاوت باشیم آنها فشار را بیشتر می کنند تا به اهدافشان برسند. شهاب الدین عزیز خادم اولین ویژگی که دارند جوان بودن است.

فدراسیون نیازمند مدیری بود علی رغم جوانی، بازوهای قوی اجرایی داشته باشد و خسته نشود تلاش کند تا حق فوتبال را در جوامع بین المللی بگیرد.درگذشته وقتی حقی از ایران ضایع می شد کسی پیگیری نمی کرد و دیگران که اوضاع را این گونه می دیدند مشکلات دیگری را در راه تضعیف فوتبال ایران به وجود می آوردند. اما عزیز خادم با توجه به جوانی و تلاش بیش از حد توانست حق مردم و فوتبال مملکت را از آنها بگیرد.

سامانه استعداد یابی بازیکنان برای کمک به پیشرفت فوتبال به وجود آمد شما هم دغدغه جوانان و استعداد های فوتبال را دارید در این رابطه صحبت می کنید؟

خیلی خوشحال شدم. این یک کار اصولی است. ما باید چند تیم ملی داشته باشیم . اینکه جوانان پای کار آمدند کار بزرگی است نکیسا، هاشمیان،باقری و مهدوی کیا می توانند تاثیر مطلوبی در فوتبال داشته باشند این سامانه کمک شایانی به فوتبال می کند. خیلی از زنجیره های نامطلوب حذف می شود.امیدوارم فوتبال این به بهترین روزها برسد.

تیم ملی با اسکوچیچ چگونه است؟

کار ما اصلا آسان نیست. فدراسیون عزیزی خادم تمامی موانع را از پیش رو برداشته و حالا باید اسکوچیچ نتیجه بگیرد.که امیدوارم بتوانیم صعود کنیم اما کار سختی داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز