خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم والیبال نوجوانان: لهستان حریف سرسختی است/ بازیکنان فکر می‌کردند هندی ها را به راحتی می‌برند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۷۵۶

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان در مورد شرایط تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از رادیو ورزش؛ مسعود آرمات سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان در گفت و گوی تلفنی با برنامه جهان ورزش (والیبال) درباره بازی شب گذشته تیم ملی با هند گفت: در هر رقابتی، بازی اول شرایط خاص خود را دارد به دلیل اینکه این جوانان تا کنون در هیچ تورنومنت بین المللی بازی نکردند، استرس خاص خودشان را داشتند. تیم هند نسبت به سایر تیم ها ضعیف تر بود ولی اگر از بیرون ببینید متوجه عملکرد خوب این تیم می‌شوید. هندی ها نه سیستم درستی داشتند و نه می‌شد روی آنالیزشان کار کرد و ما ۲ بار آن ها را آنالیز کرده بودیم و بازیکنان فکر می‌کردند که به راحتی توان بردن این تیم را دارند. مربی این تیم هم قبل از بازی کری خوانده بود که ما تیم ایران را می‌بریم و استرس به بازیکنان وارد کرده بود. بعد از مصاحبه او جلسات متعددی با بچه ها گذاشتیم تا از لحاظ روحی و روانی آن ها را تقویت کنیم. بازی که شروع شد تیم هند خیلی جمع و جور تر از دیدار قبل بازی می‌کرد. آن ها بازی دومشان بود و خیلی بهتر بازی می‌کردند. در نیمه اول که ۲۰ بر ۱۶ عقب بودیم با تغییراتی که ایجاد کردیم توانستیم روند بازی را به نفع خود برگردانیم. وقتی نیمه اول را بردیم تیم هند دیگر از بازی خارج شد. بچه های ما هم اعتماد به نفس خوبی پیدا کردند و اجازه ندادند هندی ها عرض اندام کنند. بچه ها به سمت نمایش دادن رفتند و باعث شد که نتایج برابر شود ولی مجدد در گِیم سوم با صحبت هایی که انجام دادیم باعث برد ما شد و توانستیم نتیجه را به سود خود تمام کنیم.

وی از نقاط قوت و ضعف تیم خود افزود: از قبل این نقاط قوت و ضعف در بازی های تدارکاتی مشخص شده بود ولی در بازی های بین المللی بیشتر خودش را نشان داد. چون استراحت داریم و در خانه والیبال در حال تمرین هستیم تمام برنامه ما برای تقویت نقاط ضعف است و بررسی نقاط قوت تیم لهستان که بتوانیم فردا با نتایج عالی زمین را ترک کنیم. فردا بازی سختی خواهیم داشت. لهستان هم در همه رده های خود جزء بهترین های والیبال است. اگر بتوانیم این بازی را ببریم برای سرگروهی رفته و نزدیک شدنمان به سکو آسان تر می‌شود.

آرمات با اشاره به انتخاب روز استراحت تیم ملی و تصمیماتش در این خصوص اظهار کرد: این استراحت را من درخواست دادم. در ۲ بازی اول قرار شد که بچه ها در شرایط بازی قرار بگیرند و عملکردشان مشخص شود و تا رویارویی با لهستان روی آن ها کار کنیم. حریف سرسخت ما در این دوره این تیم است و بخاطر سرگروهی در حال جنگ است. ولی متاسفانه به دلیل نیامدن تیم گواتمالا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار نگرفتند. از طرفی با بردی که به دست آوردیم روحیه خود را بالا بردند چرا که شرایط مسابقات جهانی واقعا متفاوت است. از شب گذشته تا امروز صبح در هتل جلسات آنالیز مختلفی را جهت تمدید روحیه آن ها داشتیم. حق حضور در سالن را در حین برگزاری مسابقات دیگر نداریم و فقط از طریق مجازی می‌توانیم شاهد دیدارها باشیم اما آنالیزرها می‌توانند در سالن باشند. همه بازیکنان هم دوست دارند و بازی ها را نگاه می‌کنند. امیدوارم مردم هم دعای خیر خود را بدرقه راه ما کنند تا ما بتوانیم دل آن ها را شاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز