خبرگزاری کار ایران

علی اصغر جوانمردی: برای کسب طلای پارالمپیک تمام تلاشم را می‌کنم/ با کمک مربی ام حریفانم را آنالیز کرده ام

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۷۴۸

عل اصغر جوانمردی پارادومیدانی کار کشورمان گفت: قشنگی مسابقه به جنگیدن و تلاش است. اگر همه می‌دانستند چه مدالی کسب می‌کنند زیبایی نداشت، تمام تلاشمان کسب مدال طلا است.

علی اصغر جوانمردی نماینده پارادومیدانی کشورمان در رقابت های پارالمپیک توکیو در گفتگو با ایلنا درخصوص شرایط تمرینی‌اش اظهار داشت: به علت تعطیلی هایی که بعد از شیوع کووید 19 ایجاد شد، شرایط  تمرینی سختی را داشتم. تمام مراکز ورزشی و استادیوم ها  تعطیل شدند و این مسئله باعث شد یک بار سنگینی را ورزشکاران متحمل شدند. پس از نامه نگاری ها و پیگیری هایی که استان فارس داشته و پیگیری های هیئت جانبازن و معلولین استان فارس توانستیم مجوز تمرین را بگیریم در شرایط کرونایی و در فروردین 99 گفتند پارالمپیک لغو شده است. 

 

یک سالی که لغو شد و به تاخیر افتاد برای من خیلی خوب شد چون نوع تمرین و تکنیک پرتاب هایم را تغییر داده بودم و به زمان نیاز  داشتم برای تمرین و پیشرفت که تاخیر یک ساله پارالمپیک برای من  پیشرفت بسیار خوبی را به همراه داشت.

وی در دامه در خصوص آمادگی‌اش گفت: پس از تمرینات مکرر در مهر99 رکورد گیری کردند و گفتند این رکورد حدنصاب و انتخابی پارالمپیک است که 15 متر و 87 سانتی متر بود که توانستم 16متر و 68 سانتی متر رکورد ثبت کنم. خداراشکر توانستم بالاتر از حد نصاب رکورد بزنم. 

آیا از آمادگی خوبی برخوردار هستید و آنالیزی از رقبایتان داشته اید؟ خداراشکر آمادگی خیلی بالایی دارم و رقبایم را کامل آنالیز کرده ام به کمک مربی ام  ما همدیگر را در فضای مجازی رصد می‌کنیم. یکی از حریفانم ازبکستانی است، یکی چینی ، دو حریف دیگرم روس و پرتغال و یک حریف آرژانتینی هم دارم. رکوردهای خیلی چشمگیری دارند و خیلی قدر هستند.

 

قهرمان پارادومیدانی کشورمان در خصوص پیش بنی از عملکردش گفت: قشنگی مسابقه به جنگیدن و تلاش است. اگر همه می‌دانستند چه مدالی کسب می‌کنند زیبایی نداشت، تمام تلاشمان کسب مدال طلا است کسی برای کمترین نتیجه نیامده است و همه ورزشکاران به دنبال خوشرنگ ترین مدال ها هستند. مدال نقره و برنز هم ارزشمند است اما طلا چیز دیگری است. تمام تلاش و غیرت و همتم را می‌گذارم تا طلا را بدست آورم.

 

وی در آخر خاطر نشان کرد: تشکر می‌کنم از مربی و استاد عزیزم عبدالله جمشدی که رکوردم را از 12 مترو 70سانتی متر به 17 متر و 30 الی 40 سانتی متر رساندند، با نوع تمرینات بروز و من را راهی این رقابت ها کردند. همچنین خدا رحمت کنه حاج بهمن گبارنژاد که من را به ورزش آورد. مدیون خانواده ام هستم مخصوصا خواهرم امیدوارم بهترین نتیجه را بدست آورم و پرچم کشور عزیزمان را بالا ببرم و دل مردم ایران را شاد کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز