خبرگزاری کار ایران

پروژه بومی سازی فولادی ها در لیگ بیست و یکم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۳۵۲

به نظر می رسد باشگاه فولاد وارد دوره جدیدی از تاریخ خود خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با پایان لیگ بیستم و مسابقات جام حذفی ایران که با قهرمانی فولاد خوزستان همراه بود قرارداد سعید آذری مدیرعامل وقت این باشگاه با شرکت فولاد به پایان رسید و با اعلام هیات مدیره باشگاه فولاد حمیدرضا گرشاسبی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فولاد خوزستان معرفی شد.

گرشاسبی درحالی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فولاد منصوب شد که بعد از انتصاب وی بسیاری از ستاره های این تیم از جمله زبیر نیک نفس، عارف آغاسی و فرشاد احمدزاده از این تیم جدا شدند و گفته می‌شود صالح حردانی و لوسیانو پریرا نیز از جمع فولادی ها جدا خواهند شد.

این درحالی است که روز گذشته عبدالله ویسی که با استقلال خوزستان سابقه قهرمانی در مسابقات لیگ برتر را نیز در کارنامه خود دارد به عنوان سرمربی جدید فولادی ها انتخاب شد تا کار جواد نکونام نیز در این تیم بعد از دو سال به پایان برسد تا فولاد با انتخاب ویسی وارد دوره جدیدی از تاریخ خود شود.

با توجه به انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی جدید فولاد و همچنین جدای برخی از ستاره های این تیم و همچنین بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم به نظر می‌رسد برنامه مدیریت جدید فولاد با توجه به پتانسیل بالایی که خوزستان در عرصه پرورش بازیکنان بومی دارد این تیم در لیگ بیستم شاهد حضور بازیکنان بومی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز