خبرگزاری کار ایران

جانشین نکونام در فولاد انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۵۹۵

عبدالله ویسی سرمربی رامهرمزی فوتبال ایران به عنوان سرمربی تیم فولادخوزستان در لیگ بیست و یکم انتخاب و جایگزین جواد نکونام شد.

به گزارش ایلنا، مدیران فولاد خوزستان پس از برگزاری جلسات مختلف برای انتخاب سرمربی جدید تیم خود به جمع بندی نهایی رسیدند و عبدالله ویسی سرمربی ۵۰ ساله رامهرمزی را به عنوان سرمربی تیم خود در لیگ بیست و یکم معرفی کردند.

عبدالله ویسی با شاهین اهواز در فوتبال ایران چهره شد، تیمی که به عنوان قهرمانی در جام حذفی ایران رسید و پس از آن فوتبالش را در فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان، استقلال اهواز، جنوب و شاهین اهواز ادامه داد. عبدالله که در زمان بازیگری خود یک مدافع وسط چغر بود که البته فقط یک بازی ملی در کارنامه خود توانست ثبت کند. البته دنیای مربی‌گری برای ویسی کاملا متفاوت و در فراز و نشیب‌تر بوده است، او در سال‌های اول کار خود توانست همراه با فولاد خوزستان به عنوان کمک مربی تحت عنوان فرانچیچ به قهرمانی لیگ برتر برسد، جامی که البته بازیکنان آن زمان فولاد قسمت زیادی از موفقیت نیمکت را متعلق به ویسی می‌دانستند نه فرانچیچ!

عبدالله پس از آن در تیم‌های صبای قم، پیکان، استقلال خوزستان، سپاهان اصفهان، نفت مسجدسلیمان، شاهین بوشهر و خیبر خرم‌آباد نیز به عنوان سرمربی حضور یافته که عملکرد متفاوتی در هرکدام از تیم‌ها داشته و هواداران فولاد امیدوارند که روی موفقیت سکه برای عبدالله ویسی و تیمشان نمایان شود.

قهرمانی با استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم، صعود با صبای قم به لیگ قهرمانان آسیا، صعود با شاهین بوشهر به لیگ دسته اول از جمله موفقیت‌های ویسی در فوتبال ایران است، عملکردی که البته بی نقص نیست اما همواره ما را به رونمایی موفقیت بیشتری از وی امیدوار می‌کند.

گواردیولای وطنی در حالی جانشین جواد نکونام شده که فولاد به قهرمانی جام حذفی در فصل قبل رسید و این موضوع باعث می‌شود تا ویسی احتمالا در نخستین تجربه‌اش با فولاد باید در سوپرجام برابر پرسپولیس تیمش را هدایت کند و این آغاز راه سخت وی در فولاد است با این توضیح که باید در لیگ قهرمانان آسیا، جام حذفی و لیگ برتر بجنگد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز