خبرگزاری کار ایران

دارنده بازوبند پهلوانی ایران:

دکتر سجادی از همه نظر شایستگی تصدی‌گری وزارت ورزش و جوانان را دارد/ دولت سیزدهم گزینه مناسبی برای ورزش انتخاب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۳۷۲

محمدرضا توپچی گفت: دولت سیزدهم برای گزینه وزارت ورزش بهترین تصمیم را گرفت و دکتر سجادی از همه نظر شایستگی تصدی وزارت ورزش و جوانان را دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا توپچی دارنده بازوبند پهلوانی ایران درخصوص معرفی دکتر حمید سجادی برای احراز پست وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: دولت سیزدهم برای گزینه وزارت ورزش بهترین تصمیم را گرفت چون دکتر سجادی هم کارنامه ورزشی قوی دارد و هم اینکه تحصیلات عالی مرتبط با ورزش دارد که می‌تواند در بحث مدیریتی به او کمک کند.

وی افزود: از نظر اخلاقی نیز دکتر سجادی انسان اخلاق‌مداری است که سال‌ها چهره خوبی از خود در ورزش کشور به جا گذاشته است. وزیر پیشنهادی می‌بایست تیم قوی و متخصصی را همراه خود کند و در انتخاب معاونین و مدیران کل استانی و ستادی دقت نظر جامع و کامل داشته باشد تا بتوان بهترین اتفاقات را برای ورزش کشور رقم زد.

دبیر سابق فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم در المپیک ۲۰۲۴ به موفقیت دلخواه برسیم باید از همین الان استارت بزنیم. دکتر سجادی علاوه بر ورزش قهرمانی باید به ورزش همگانی نیز توجه داشته باشد و برنامه‌ریزی مناسبی انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز