خبرگزاری کار ایران

از بدو تاسیس زیر نظر معاونت‌همگانی بودیم؛

جعفری: باید نهادی‌های غیر ورزشی ورود کنند / مسوولان توجه ویژه‌ای به ورزش‌روستایی داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۴۲۵

ما با این قضیه هیچ مشکلی نداریم اما ضمن پرداختن به ورزش همگانی باید پلی برای ورزش قهرمانی باشیم.

رییس فدراسیون ورزش روستایی تاکید کرد که از بدو تاسیس این فدراسیون زیر نظر معاونت همگانی وزات‌خانه بوده و تفاوت بزرگی در این زمینه بوجود نیامده است.

غلامرضا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به قرار گرفتن فدراسیون روستایی در زیر مجموعه معاونت‌همگانی وزارت ورزش بیان داشت: ما با این قضیه هیچ مشکلی نداریم، اما ضمن پرداختن به ورزش‌همگانی باید پلی برای ورزش قهرمانی باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به حوزه گسترده‌ای که در فدراسیون داریم تلاش خود را انجام می‌دهیم که بهترین امکانات را برای روستاییان فراهم کنیم. ۶۳ هزار روستا و ۲۲ میلیون جمعیت روستایی را باید پوشش دهیم و با وجود کمبود سرانه‌ورزش دولت و مجلس باید توجه ویژه‌ای روی ورزش‌روستایی داشته باشند، چراکه برای تامین نیازهای مردم‌روستایی برای پرداختن به ورزش نیاز است تا بودجه لازم در این زمینه تامین شود، البته با این با بضاعتی که هست از عملکردمان راضی هستیم.

جعفری تاکید کرد: سال گذشته ۱۸۰ هراز نفر برای ورزش روستایی ساماندهی شده بود، اما تا دی‌ماه امسال این میزان تا ۵۲۰ هزار نفر افزایش یافته، یعنی ۳۰۰ درصد افزایش داشتیم. در کل لازم است برای توسعه ورزش روستایی دستگاه‌های خارج از ورزش ورود و کمک کنند.

رییس فدراسیون روستایی درباره تصمیم وزارت‌ورزش برای قرار گرفتن در زیر مجموعه و معاونت همگانی وزارت‌ورزش بیان داشت: ما از بدو تاسیس فدراسیون‌روستایی زیر نظر معاونت‌همگانی بودیم و رویکرد ما توسعه ورزش‌همگانی بود، اما از نخبه‌های ورزش روستایی هم برای حضور در ورزش‌قهرمانی غافل نیستیم. در کل می‌طلبد مسوولان توجه ویژه‌ای به ورزش روستایی داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز