خبرگزاری کار ایران

پیام انجمن ورزشی نویسان به مناسب روز خبرنگار

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۰۹۴

انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران در پیامی سالروز ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به جامعه رسانه‌ای ورزشی ایران تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، در این پیام آمده است:" ۱۷ مرداد فرصتی است برای تقدیر و سپاس از خبرنگاران سخت کوش و پرتلاش که امانت داران قلم و پیشگامان رسالت آگاهی بخشی به جامعه و مردم و دفاع از راستی و درستی هستند.

خداوند حکیم به عنوان آفریدگار و صاحب اصلی قلم در قرآن کریم به قلم و آنچه که می نویسد سوگند یاد کرده است و این سوگند، جایگاه رفیع قلم و صاحبان قلم را به عنوان راهنمایان مردم هرچه بیشتر برجسته و نمایان کرده است و خوشا بحال آنانکه در این عرصه خطیر و دشوار، قلم شان برای رضای خدا و یاری خلق خدا بر روی کاغذ می چرخد و توفیق یارشان است و خدا و مردم از کارشان راضیند.

با گرامیداشت نام شهید صارمی که در راه انجام وظیفه مظلومانه و ناجوانمردانه به شهادت رسید و با پاسداشت تلاش های مخلصانه و صادقانه همکاران رسانه‌ای به ویژه در شرایط سخت و دشوار مبارزه با بیماری کرونا، و با تقدیر ویژه از زحمات خبرنگاران و عکاسان و گزارشگران ورزشی همراه با کاروان ایران در المپیک ٢٠٢٠ که پیام آور پیروزی و افتخارآفرینی ورزشکاران قهرمان ایران عزیز در آوردگاه توکیو بودند، روز خبرنگار بر اهالی رسانه و قلم، و اعضای انجمن نویسندگان خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران مبارک باد".

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز