خبرگزاری کار ایران

حضور لیفترهای خارجی مطرح، سطح مسابقات را بالا برده بود/ می توانستم 20 کیلوگرم بیشتر هم رکورد بزنم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۹۴۵

نفر اول وزن 59- کیلوگرم مسابقات پاورلیفتینگ باشگاههای جهان گفت: اگر دنبال رکورد شخصی بودم، وزنه هایم در مجموع بیست کیلو بالاتر ثبت می شد.

به گزارش ایلنا، مهرداد ظفری  درباره برگزاری اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ باشگاههای جهان اظهار کرد: پس از مسابقات جهانی بلاروس با تمام توان برای مسابقات مختلف پاورلیفتینگ تمرین کردم. از همان زمان آمادگی خود را حفظ و کاملا آماده حضور در لیگ داخلی و رقابتهای باشگاههای جهان بودم.

وی درباره شرایط کیفی مسابقات و حضور تیمهای خارجی در این رقابتها گفت: سطح مسابقات بسیار خوب بود و رقابت ها هم با نظم بسیار خوبی برگزار شد. ضمن این که کشورهای صاحب سبکی مثل اوکراین و مغولستان در این مسابقات شرکت کرده بودند که کیفیت رقابتها را بالا برده بودند. در مجموع با حضور رقبای ایرانی که در لیگ کشوری با آنها مسابقه داده بودیم و نفرات خارجی باکیفیت، سطح رقابتها بالا رفته بود.

نفر اول وزن 59- کیلوگرم مسابقات پاورلیفتینگ باشگاههای جهان درباره رکورد مجموع 535 کیلوگرم که در این مسابقات برجای گذاشت، تصریح کرد: ورزش ما ورزشی رکوردی هست و رکورد ثبت شده توسط من هم یکی از پنج رکورد برتر دنیا در فدراسیون جهانیIPF  است. در این مسابقات نتیجه تیمی مهم بود و من هم در خدمت تیم بودم. اما اگر دنبال رکورد شخصی بودم، وزنه هایم در مجموع بیست کیلو بالاتر ثبت می شد.

ظفری در ارتباط با رکوردهای شخصی خود اذعان داشت: در حال حاضر رکوردهای شخصی من که رکورد ایران هم محسوب می شود ۲۰۲.۵ در اسکوات، ۱۳۰ کیلوگرم در پرس سینه و ۲۲۵ کیلوگرم در ددلیفت است.

وی درباره آینده رقابتهای باشگاههای جهان و بهبود کیفیت مسابقات در آینده خاطرنشان کرد: میزبانی مسابقات بسیار عالی بود و هیچ کمبود خاصی در این رقابتها دیده نمی شد. البته به نظر من باید در سالهای آینده تیمهای بیشتری وارد این مسابقات شوند تا رقابتها سطح کمی و کیفی بالاتری نسبت به اولین دوره مسابقات داشته باشد.

ورزشکار تیم ملی حفاری ایران درباره نقش لیگ داخلی در رشد پاورلیفتینگ ایران بیان کرد: لیگ پاورلیفتینگ باعث رونق مالی و بهبود شرایط معیشتی ورزشکاران می شود. وقتی ورزشکاران بدون مشکل به این رشته بپردازند، باعث تشویق جوانان و روی آوردن به سمت این ورزش خواهد شد.

ظفری در خاتمه گفت: لازم می دانم از مسولان تیم ملی حفاری ایران، عباس ملا، اردوان قاسمی و برادران حسین پور  سپاسگزاری کنم. همچنین کمال تشکر را از مربی خودم مصطفی سلیمانی دارم که در طول سالیان ورزش من، از جان و دل مایه گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز