خبرگزاری کار ایران

نوازی : حق پدیده در برابر سپاهان باخت نبود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۱۱۷

مربی پدیده معتقد است در بازی با سپاهان حقزایم تیم باخت نبوده است.

به گزارش ایلنا، امشب پدیده در خانه با یک گل از سپاهان شکست خورد و نتوانست از موقعیت‌هایش گل بسازد. در همین خصوص محمد نوازی مربی این تیم پس از بازی در کنفرانس خبری صحبت کرد.او در ابتدا گفت: ضمن خسته نباشید به دو تیم و تبریک به تیم سپاهان که پر مهره است و بالای جدولی است. علیرغم واگذار کردن بازی شایستگی برد داشتیم و از پنج شش موقعیت‌مان استفاده نکردیم و روی یک اشتباه فردی در ضد حمله گل خوردیم‌.

 

نوازی اضافه کرد: تیم ما جوان و پرانگیزه است و ما قبل از بازی احسان حسینی مدافع کلیدی‌مان را به خاطر مصدومیت از دست دادیم و مجبور شدیم ترکیب را عوض کنیم و همچنین عرفان معصومی را داریم که دو هفته است درگیر کرونا شده.

 

او در خصوص عملکرد تیمش گفت: تیم ما خوب بازی کرد و فکر می‌کنم بارها نشان دادیم که روی زمین فوتبال بازی می‌کنیم و دنبال حاشیه و وقت تلف کردن و این مسائل نیستیم. تیم ما از روز اول دنبال فوتبال بازی کردن بود. بازی را نگاه کنید متوجه می‌شوید موقعیت‌های ما اتفاقی نبوده بلکه گردش توپ بود و آن چیزی که در تمرین کار کردیم انجام دادیم و توپ‌هایمان گل نشد.

 

مربی پدیده در پایان عنوان کرد: در کل تیم ما خوب بود و بچه ها دویدند و حق‌مان باخت نبود. روز بد فوتبال برای ما بود که در زمین خودمان شکست خوردیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز