خبرگزاری کار ایران

مصطفوی: فوتبال ما شخصیت بی نظیری مانند دکتر صدر را از دست داد / احترام زیادی برای نفت قائل هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۵۴۴

مربی تیم استقلال درباره بازی فردا در نشست خبری صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، صالح مصطفوی در نشست خبری پیش از مصاف با نفت مسجد سلیمان در ابتدا درباره درگذشت دکتر حمیدرضا صدر اظهار داشت: در ابتدا می خواهم ضایعه درگذشت آقای حمیدرضا صدر را خدمت همه جامعه فوتبال اصحاب رسانه و هواداران فوتبال تسلیت بگویم. واقعا فوتبال ما یک شخصیت بی نظیری را از دست داد، ای کاش همه انسان ها در فوتبال از صداقت ایشان درس می گرفتند. ایشان همیشه با صداقت و انرژی طوری بودند که انسان از صحبت هایشان لذت می برد. اگر ایشان در بین ما بودند درباره ایتالیا در این مسابقات یورو حرف های جالبی داشتند. این ضایعه را به جامعه ورزش تسلیت می گویم.

او درباره بازی فردا گفت: امیدوارم بازی تماشاگر پسندی شود. تیم حریف قابل احترام است و امیدوارم که بازی فردا بازی خوبی باشد.

مصطفوی درمورد تقابل با فکری و تیمش همچنین عنوان کرد: ما احترام خیلی زیادی قائلیم و تیم بسیار خوبی هستند و امیدوارم بازی فردا بازی خوبی از آب در بیاید.

مربی استقلال درمورد اینکه شرایط استقلال نسبت به روز گذشته تغییری داشته یا خیر، گفت: من اینجا آمدم که درباره مسائل فنی صحبت کنم و اگر سوال فنی باشد پاسخ می‌دهم.

مربی استقلال درباره اینکه به بازی‌های پایانی لیگ نزدیک شده‌ایم، گفت تمام بازی‌ها برای هواداران محترم است و ما تلاش داریم که در تمامی مسابقات تمام انرژی مان را بکار بگیریم.

او درباره اینکه تیم نفت سه بازی گذشته را با شکست پشت سر گذاشته همچنین گفت: تیم نفت تیمی خوب است و ما برای کسب نتیجه تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز