خبرگزاری کار ایران

تعیین پاداش ویژه مالک ماشین سازی برای دیدار مقابل پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۴۶۲

مالک و مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی از تعیین پاداش ویژه برای دیدار مقابل پرسپولیس خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه ماشین‌سازی، یونس قربانی مالک و مدیرعامل باشگاه امروز با حضور در تمرین سبزقبایان در جمع کادرفنی و بازیکنان با ابراز رضایت از روند تیم، اظهار داشت: جا دارد به نوبه خودم از زحمات تک تک شما عزیزان در دیدارهای اخیر به خصوص در دیدار با فولاد، سپاهان و به خصوص در هوای جهنمی اهواز مقابل فولاد تشکر کنم که با تمام وجود برای حفظ آبروی تیم بزرگ ماشین‌سازی تلاش کردید.

وی ادامه داد: از روزی که باشگاه را تحویل گرفتم برای سربلندی این تیم و رفع مشکلات شما عزیزان در تلاش هستم گرچه در این راه با مشکلاتی از قبیل عدم تعهد مالکیت قبلی به قراداد و... مواجه شدیم که به هیچ عنوان انتظار چنین رویه‌ای را نداشتیم.

قربانی تصریح کرد: یک سری مشکلاتی در بحث پرداختی به وجود آمده بود که به لطف خدا این مشکل نیز طی ۲،۳ روز آینده حل می‌شود و قطع به یقین قبل از دیدار با پرسپولیس مبلغی به حساب شما عزیزان واریز خواهد شد و در کل تمام سعی‌ام را برای عمل کردن به تعهدات خود خواهم کرد.

مالک باشگاه ماشین‌سازی از تعیین پاداش ویژه برای دیدار با پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ‌برتر خبر داد و عنوان کرد: طی جلسه‌ای که با استاندار محترم داشتیم مقرر شد از طرف استانداری و مسئولان استانی در صورت برد و یا مساوی در بازی پرسپولیس، پاداش ویژه‌ای به باشگاه تعلق بگیرد که انشالله با سربلندی در این بازی، این پاداش را هم تقدیم خواهیم کرد.

قربانی در پایان تاکید کرد: برای فصل آینده برنامه‌های زیادی خواهیم داشت که برای بازگرداندن ماشین‌سازی بزرگ به جایگاه واقعی خود اجرا خواهیم کرد و به هیچ عنوان مشکلات فعلی را نخواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز