خبرگزاری کار ایران

اکبرپور: با روحیه مضاعف به بازی فولاد می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۴۷۱

سرمربی تیم ماشین سازی ابراز امیدواری کرد با وجود برتری مقابل مس رفسنجان شاگردانش با انرژی مضاعف به بازی با فولاد بروند.

علیرضا اکبرپور در نشست خبری پیش از مصاف با فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی سختی با فولاد داریم، همه می‌دانند فولاد یکی از بهترین تیم‌های لیگ ماست. بازی کردن مقابل این تیم برای هر تیمی مخصوصا در اهواز سخت است. در این آب و هوایی که فکر کنم گرم‌ترین روز سال در اهواز باشد. 

سرمربی ماشین سازی ادامه داد: طبیعی است که بازی سختی داشته باشیم، بچه‌های ما در این دو هفته بازی‌های سنگینی را مقابل سپاهان و مس رفسنجان انجام دادند و زمان بین بازی ها هم کوتاه بوده که همین دلیل نتوانستیم به آن صورت تمرین کنیم ولی تیم فولاد را آنالیز کردیم و الان که به اهواز آمدیم به امید اینکه بازی‌های خوبی مقابل رقبا انجام دادند، روحیه مضاعفی داریم. امیدواریم که بتوانیم با دست پر از بازی با فولاد خارج شویم و برای بازی‌های بعدی آماده باشیم.

او درباره غایبان تیمش برای این دیدار گفت: در دقیقه ۲۰ بازی با مس رفسنجان آقای اسدی ما از دست دادیم و مصدوم شدند. الان هم طبیعتاً فکر نکنم که به تیم بازی برسند و ایشان را نخواهیم داشت. نفرات دیگری که جایگزین کردیم توانایی این را دارند که بجنگند و بازی کنند تا مثمرثمر باشند. محروم هم نداریم ولی بازیکنانی داریم که با ما نیامدند و قبلا اسمشان را آوریم و نیازی نیست بگوییم. امیدواریم که بازی خوبی باشد ودست پر از زمین خارج شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز