خبرگزاری کار ایران

صادقیان: ماشین سازی را به امان خدا رها کرده‌اند/ گواردیولا هم با این تیم نتیجه نمی‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۲۶۵

بازیکن تیم ماشین سازی تبریز درباره شکست مقابل نساجی مازندران و مشکلات این تیم صحبت کرد.

سیروس صادقیان در گفتگو با ایلنا درخصوص شکست مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: بازی پایاپایی بود که اختلاف در نتیجه تنها روی دو ضربه ایستگاهی بود وگرنه ما عملکرد خوبی داشتیم و بچه‌ها خیلی هم زحمت کشیدند اما ظاهراً شانس با ما یار نبود که بازی را ببریم.

او درباره اظهارات اکبرپور مبنی بر اینکه ماشین سازی به معجزه نیاز دارد، گفت: ما همیشه به امید زنده هستیم ولی کار خیلی سختی داریم چون امکانات ما شبیه به هیچ تیمی در لیگ برتر نیست. امکانات ما از همان اول نیم فصل دوم بد و بهم ریخته بود؛ ما را به امان خدا رها کردند و گفتند که بروید و بازی کنید! تیم برنده شود یا بازنده شود برای هیچکس مهم نیست و ما ذوق و شوقی نمی‌بینیم که بخواهند تیم را در لیگ برتر حفظ کنند. فقط ما بازیکنان و کادرفنی هستیم و بقیه دنبال کار خودشان هستند.

صادقیان در پاسخ به این سوال که با حضور کادر جدید مدیریتی در باشگاه هم وضعیت مانند سابق است یا خیر، گفت: مدیریت جدید با باشگاه خیلی مشکل دارد و این مشکلات از سال‌های گذشته انبار شده است که برطرف شدن آن بسیار زمان‌بر است. مدیریت جدید نسبت به تیم عملکرد خوبی داشتند و ۱۰ درصد پرداختی از قراردادها را انجام دادند اما مشکلات ما بسیار فراوان است و پول هتل و غذا نداریم! حتی پول بازیکنان از سال‌های گذشته باقی مانده است.

او ادامه داد: شرایط واقعا بد است من حتی در لیگ سه هم بازی کردم اما وضعیت به این اندازه بد نبود. اتفاقات عجیب و غریبی اینجا دیدم که هم بازیکنان و هم کادرفنی را اذیت می‌کند. در نیم فصل نتوانستیم بازیکن جذب کنیم و بازیکنانی هم که اینجا حضور دارند قرضی هستند و پس از پایان فصل جدا می‌شوند.

بازیکن ماشین سازی درباره آینده خودش و این تیم همچنین گفت: خودم به دنبال این هستم که در یک تیم بهتر و یک پله بالاتر بازی کنم ولی با شرایط امسال خیلی سخت است که خودتان را در این شرایط حفظ کنید. برای ماشین سازی هم امیدوارم مشکلات حل شود چون در غیر این صورت تیم سروسامان نمی‌گیرد. مشکلات طوری است که شما به تعطیلات می‌روید و برمی‌گردید که به شما می‌گویند تیم منحل شده است! شما با این وضعیت گواردیولا را هم سرمربی کنید، کاری از پیش نمی‌برد، مشکلات اینجا فنی نیست، تیم ما از ریشه مشکل دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز