خبرگزاری کار ایران

بهزادی: فصیحی بهترین رکورد خود را در المپیک توکیو می‌زند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۴۵۸

نایب رئیس فدراسیون دوومیدانی کشورمان گفت: فرزانه فصیحی در اوج آمادگی است و می‌خواهد رکورد خوبی از خود در المپیک به جا بگذارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از رادیو ورزش؛ پریسا بهزادی نایب رئیس فدراسیون دوومیدانی کشورمان در گفت وگو با برنامه ایراندخت درباره شرایط فرزانه فصیحی دونده کشورمان در رقابت های المپیک توکیو عنوان کرد: فصیحی چهارم مرداد به توکیو اعزام می شود. او در مسابقات جایزه بزرگ به درخواست خودش شرکت کرد و قهرمان هم شد. امیدواریم دونده کشورمان با شرایط خوب و با آمادگی لازم به توکیو برود.

او ادامه داد: فصیحی در ۲ سال اخیر تمام تلاش خود را در رقابت های دوومیدانی صربستان، ترکیه ‌و ... کرد و نتایج قابل قبولی به دست آورد و الان آمادگی خوبی برای توکیو دارد. فرزانه در رقابت های جایزه بزرگ اخیر با نفر دوم اختلاف رکورد داشت و البته بخاطر باد رکورد کمتری زد اما مطمئنا در المپیک و بازی های آسیایی رکورد خوبی خواهد زد.

بهزادی در مورد هدف فصیحی در المپیک اظهار کرد: المپیک میدان بزرگی است و او با ورزشکاران برتر دنیا رقابت می کند. اینکه او سهمیه گرفته و این افتخار شامل حال او شده است باعث انگیزه دادن به سایر دخترانمان می شود. امیدوارم سهمیه های متعددی را در مسابقات جهانی، بازی های آسیایی و المپیک کسب کنیم تا بازیکنان را اعزام کنیم.

او گفت: ما همچنین دوم و سوم مرداد لیگ برتر دوومیدانی را خواهیم داشت و بعد از آن برگزاری لیگ جوانان کشور را شاهد خواهیم بود.

برنامه ایراندخت به صورت زنده از ساعت ۱۴ و ۳۰ هر روز به غیر از جمعه ها از رادیو ورزش پخش می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز