خبرگزاری کار ایران

ماجدی: کی‌روش را آوردیم تا بهترین نتایج را در جام جهانی کسب کنیم/ به صعود امیدواریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۵۰۸

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد شرایط تیم ملی صحبت کرد

به گزارش ایلنا، میرشاد ماجدی اظهار داشت: تیم ملی زیر 20 و زیر 17 سال ما بعد از پروسه استعدادیابی و مراحل آماده‌سازی که داشتند و از گروه مقدماتی صعود کردند انشاءالله برای مسابقات نهایی و انتخابی جام جهانی آماده می‌شوند.هفته آینده تیم ملی زیر 23 سال برای دو بازی تدارکاتی با تیم ملی زیر 21 سال بلاروس در بلاروس خواهد داشت و تیم زیر 17 سال هم تمریناتش از این هفته آغاز خواهد شد و تیم زیر 15 سال هم در اردو است و تا چند روز آینده هم برای مسابقات کافا اعزام می‌شوند.

وی در مورد وضعیت VAR گفت: من تا زمانی که مسئولیت داشتم پیگیر کار بودم ولی این پیگیری بر عهده افشاریان گذاشته شده است و قرار شده گزارشی بدهند و با هماهنگی اعضای هیات رئیسه و رئیس فدراسیون جلو برویم. 

ماجدی در مورد قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در جام بین قاره‌ای توضیح داد: به هر حال تبریک می‌گویم. قهرمانی برای هرکدام از تیم ها و رده‌های ما که اتفاق می‌افتد باعث افتخار است و امیدوارم این پیروزی‌ها ادامه پیدا کند.

وی در مورد روند آماده سازی تیم ملی در مسیر جام جهانی گفت: هر چیزی را که کادرفنی تیم ملی خواسته آقای تاج و همکاران در حال آماده کردن هستند و امیدواریم که یک تیم پرقدرت و قدرتمند در جام جهانی داشته باشیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون در مورد شانس صعود از دور گروهی توضیح داد: قطعاً زمانی که تغییر سرمربی انجام شده همه نگاه‌ها این بود که بهترین‌ها برای تیم ملی ما اتفاق بیافتد و ما هم امیدواریم برای اولین بار صعود به دور دوم را داشته باشیم.

ماجدی در مورد انتخاب اسپانسر تیم ملی برای جام جهانی گفت: بحث اسپانسری بحثی است که باید در مناقصه و مزایده‌های مربوطه شرکت ها حضور پیدا کنند و زمان ما کم است ولی فکر می‌کنم به زودی یک اسپانسر خوب برای تیم ملی داشته باشیم.

وی در مورد شرایط ایران نسبت به همگروهی‌ها با توجه به نتایج اخیر عنوان کرد: من اینطور مطرح می‌‌کنم که همه تیم‌های حاضر در جام جهانی برای این می‌آیند که صعود کنند و به جمع 16 و بعد 8 تیم بروند. هیچ تیمی به راحتی اجازه نمی‌دهد تیم‌های دیگر از آن عبور بکنند. تیم ملی ما هم در این شرایط قرار دارد. بازی‌هایی که ما دیدیم خصوصاً بازی ایران و اروگوئه و ایران و سنگال ما را خوشبین کرد و بازی های تیم ملی انگلیس و سایر تیم ها دیدیم اگر به همین شکل باشد شانس بالایی داریم ولی نمی‌توانم پیش بینی کنم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد حضور شهره موسوی در هیات رئیسه هم گفت: هم تیم ملی زیر 15 سال و هم تیم ملی بزرگان ما با وجود تغییر سرمربی و خیلی از بازیکنان تیم ملی بانوان و بزرگسالان با فدراسیون همکاری نکردند. بحث اینکه خانم موسوی می‌توانند حضور داشته باشند یا نه طبق اساسنامه ایشان مثل همیشه نایب رئیس بانوان هستند و عضو هیات رئیسه اند. ماجرای پرونده ایشان در صلاحیت من نیست که بخواهم صحبت کنم.

ماجدی در مورد اینکه گزینه مدیرعامی استقلال بود، توضیح داد: مباحث این چنینی همیشه وجود دارد و شاید نام من در گزینه‌ها بوده ولی  من تمام فکر و ذکرم کمیته جوانان و فدراسیون فوتبال است.

وی در مورد برند لباس تیم ملی و دو لباسی که به عنوان طرح تیم ملی در جام جهانی عنوان شده گفت: من لباسی را که می‌گویید ندیدم ولی قرار بر این است که فردا از لباس رونمایی شود. فکر نمیکنم لباس تیم ملی این باشد ولی طرح لباس تیم ملی در جام جهانی تقریباً ساده است و حدوداً یک چنین طرحی است. من طراح نیستم ولی اکثر تیم ها از طرح های ساده استفاده کردند. امیدوارم از یک طرح خوب استفاده شود.

خبر در حال تکمیل می باشد...
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز