خبرگزاری کار ایران

سرلک و پهلوان قبلا کجا بودند؟ چرا در پرسپولیس ستاره شدند

محسن بنگر: هر بازیکنی را که خواستند خریدند حالا از همه طلبکار هستند/ جای بهانه جویی جام بیاورید تا دل هوادارانتان خوش باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۰۵۰

کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است کادرفنی این تیم توانسته بازیکنان ناشناخته را به ستاره تبدیل کند.

محسن بنگر بازیکن سابق پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی این تیم مقابل آلومینیوم اراک گفت: پرسپولیس در نیمه اول نمایش فوق العاده ای داشت و کار را در همان نیمه نخست تمام کرد و در نیمه دوم بازی را مدیریت کرد تا برای دربی مصدوم ندهد. مهم سه امتیاز این دیدار بود که پرسپولیس آن را کسب کرد و به صدرنشینی خود ادامه داد. 

وی افزود: پرسپولیس شخصیت خود را بازی به بازی ارتقا می‌دهد و روز به روز نمایش بهتری از خود ارائه می‌دهد. این تیم برای دقیقه به دقیقه بازی برنامه دارد و بازیکنان به خوبی تاکتیک های کادرفنی را در زمین اجرا می‌کند و در بازی های بزرگ نتایج لازم را کسب می‌کند و من از دیدن بازی پرسپولیس لذت میبرم.

وی در خصوص بازی حساس پرسپولیس در شهرآورد پایتخت بیان کرد: دو تیم بازی خوبی در این هفته از خود به نمایش گذاشته‌اند و از وضعیت خوبی برخوردار هستند و با توجه به اینکه بازی در جام حذفی است یک تیم باید برنده این بازی شوند و همین موضوع حساسیت این بازی را افزایش خواهد داد. بازی های اخیر دو تیم برابر هم از جذابیت بالایی برخوردار بوده و امیدوارم این بازی نیز به همین صورت باشد تا هوادارانی که در خانه هستند از دیدن این بازی لذت ببرند و در پایان این بازی با برتری پرسپولیس خاتمه یابد.

بنگر که تجربه بازی با لباس سپاهان و پرسپولیس در کارنامه خود دارد در مورد رقابت این دو تیم در لیگ بیستم بر سر کسب عنوان قهرمانی اظهار داشت: سپاهان باشگاه بزرگی است و با آمدن ساکت و محرم نویدکیا شرایط دگرگون شده است و جان دوباره ای در این دمیده شده است و در این فصل رقابت جذابی با پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ دارد. من بسیار خوشحال هستم دو تیمی که سابقه بازی در آنها را در کارنامه دارم اکنون در رقابت برای قهرمانی حضور دارند.

وی در مورد اینکه برخی موفقیت های پرسپولیس را به دولت و وزیر ربط می‌دهند گفت: این حرف ها راه فرار برای تیم‌های است که علی رغم هزینه های زیادی که انجام می‌دهند در زمین مسابقه نمی‌توانند نتیجه بگیرند بهانه می‌آورند تا هواداران را گول بزنند و از حقیقت فرار کنند.  این حرف ها کاملا خنده دار است مگر وزیر می‌آید در بازی گل می‌زند. پرسپولیس با نیمکت خالی و کلی محروم و مصدوم تا فینال آسیا رفت آنجا چه کسی هوای این تیم را داشت؟ جای بهانه گیری تلاش کنند تا بعد 6 - 7 سال جام بگیرند تا هواداران آنها خوشحال شوند و ترغیب شوند تا از تیم خود حمایت کنند. 

وی افزود: اول فصل بازیکنان خود را حفظ کردند هر کسی را که خواستند خریدند ولی حالا طلبکار هستند. امسال پرسپولیس چند مهره کلیدی خود را از دست داد ولی جانشین آنها مگر چه کسانی بودند. میلاد سرلک سال گذشته در پدیده کسی مگر او را می‌شناخت اما حالا به تیم ملی دعوت می‌شود و یکی از ستاره‌های لیگ است. من بازی های احسان پهلوان را زمانی که در ذوب آهن مقابل من بازی می‌کرد را به یاد دارم اما او حالا یکی از ستاره های تیم است. چرا کسی نمی‌گوید پرسپولیس بلد است از بازیکنان خود به خوبی استفاده کند، بلد است راه قهرمانی چگونه است؟ 

بنگر در مورد اینکه چه موضوعی باعث می‌شود پرسپولیس علی رغم بسیاری از تغییرات همچنان موفق باشد گفت:  پرسپولیس افراد بزرگی چون یحیی گل محمدی، افشین پیروانی و کریم باقری را در اختیار دارد که هر تیم آرزو دارد آنها را در اختیار داشته باشد. این تیم هواداران و پیشکسوت‌های را دارد که همیشه در هر شرایط پشت تیم هستند تا تیم نتیجه بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز