خبرگزاری کار ایران

بارانی: اعلام رای قبل از بازی با ذوب آهن غیر منصفانه بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۸۹۲

کاپیتان تیم سایپا در مورد اتفاقات پیش از بازی با ذوب آهن و این دیدار صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمد صادق بارانی، کاپیتان تیم فوتبال بزرگسالان سایپا، ضمن بیان مطلب فوق به روابط عمومی این شرکت گفت: مصاف با ذوب آهن بی شک یک بازی مهم برای هر دو تیم بود و در شرایطی که سایپا در جدول لیگ برتر از موقعیت بهتری برخوردار بود و می توانست با استرس و فشارهای روحی کمتری به مصاف حریف اصفهانی برود، رای کمیته استیناف غیر منتظره بود.

وی اضافه کرد: در فوتبال دنیا آرامش بازیکنان یکی از مهمترین فاکتورهای موفقیت در مسابقات است و ایجاد این آرامش ابعاد مختلفی دارد. به طور مثال بازیکنان شب قبل از بازی را برای دوری از تنش و استرس در اردو پشت سر می گذارند و مسئولین باشگاه نیز تمام تلاش خود را به کار می بندند تا این آرامش از بین نرود. اما در فوتبال ایران شاهد آن هستیم که در ارکان فدراسیون نه تنها آرامش بازیکنان از اهمیت چندانی برخوردار نیست، بلکه بعضا با مواردی همچون صدور چنین آرایی در بدترین زمان ممکن، تمرکز بازیکنان و تیم را از بین می برند. 

بارانی در خاتمه خاطرنشان کرد: جدایی از اینکه تغییر حکم کمیته انظباطی توسط کمیته استیناف چه قدر عادلانه و قانونی است، این نکته حائز اهمیت است که کمیته استیناف که سه شنبه های هر هفته تشکیل جلسه می دهد چرا با اقدام عجولانه در روز یکشنبه و قبل از مصاف حساس و مهم سایپا و ذوب آهن، حکم صادر می کند؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز