استقلالیها تا سه شنبه استراحت میکنند
کد خبر :
1070669
برنامه تمرینات تیم فوتبال استقلال بعد از بازگشت این تیم به تهران مشخص شد.
به گزارش ایلنا، طبق برنامه اعضای تیم استقلال بعد از بازگشت به تهران تا روز سه شنبه به استراحت خواهند پرداخت و از این روز برای بازی با ذوب آهن آماده خواهند شد.
دیدار استقلال و ذوب آهن روز 17 اردیبهشت برگزار می شود.