خبرگزاری کار ایران

منچسترسیتی 5 - ساوتهمپتون 2؛ برد پرگل سیتیزن‌ها در خانه

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۳۲۷

در چارچوب مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس تیم منچستر سیتی برابر تیم ساوتهمپتون به پیروزی پر گل دست یافت.

به گزارش ایلنا، در چارچوب هفته سی و سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس منچستر سیتی میزبان تیم ساوتهمپتون بود و موفق شد این تیم را با نتیجه پرگل ۵ -۲ در هم بکوبد.

در این بازی ابتدا کوین دی بروینه در دقیقه ۱۵ منچستر سیتی را با یک گل پیش انداخت، اما جیمز وارد پراوز در دقیقه ۲۵ از روی نقطه پنالتی گل تساوی ساوتهمپتون را به ثمر رساند. ریاض محرز در دقیقه ۴۱ و ایلکای گوندوغان در دقیقه سوم وقت‌های اضافه نیمه اول گل‌های دوم و سوم منچستر سیتی را به ثمر رساندند.

در نیمه دوم و در دقیقه ۵۵ محرز گل چهارم سیتی را زد و در آن سوی میدان آدامز یک دقیقه بعد گل دوم ساوتهمپتون را به ثمر رساند، اما این پایان کار نبود و کوین دی بروینه در دقیقه ۵۹ باز هم گلزنی کرد تا شاگردان پپ گواردیولا پس از وقفه‌ای یک هفته‌ای پیروزی‌های خود را با برد ۵-۲ از سر بگیرند.

این نتیجه تغییری در جایگاه دو تیم در جدول رده بندی ایجاد نکرد. منچستر سیتی با ۶۸ بازی از ۲۹ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد و ساوتهمپتون نیز با ۳۳ امتیاز از ۲۸ بازی در رتبه چهاردهم باقی ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز