خبرگزاری کار ایران

کریمی: بازی با استقلال برای ما یک بازی خاص نیست/ می‌توانیم قهرمان نیم‌فصل شویم ولی این عنوان ارزشی ندارد/ حالا می‌فهمم چرا هافبک دفاعی سپاهان هستم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۹۲۵

هافبک تیم سپاهان در مورد شرایط این تیم و دیدار با ذوب آهن و بازی هفته بعد با استقلال صحبت کرد.

محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد تقابل سپاهان با ذوب آهن و برتری در این دیدار اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و ما با توجه به دستورات کادرفنی و آنالیزی که از حریف داشتیم به خوبی با نقاط قوت و ضعف آنها آشنا بودیم و می‌دانستیم در این بازی باید چکار کنیم. خوشبختانه خیلی زود به گل رسیدیم. بعد از آن می‌دانستیم که در نیمه دوم آنها هجومی بازی می‌کنند و به دنبال جبران نتیجه هستند و روی استفاده از ضد حملات برنامه داشتیم و توانستیم گل‌های بعدی را از این طریق به آنها بزنیم. در کل بازی خوبی بود و 3 امتیاز مهم بدست آوردیم.

وی در مورد عملکرد خودش در این بازی و جا افتادن در پست هافبک دفاعی گفت: فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشتم و رفته رفته در پست جدید جا افتادم. اوایل چون تفاوت زیادی با شکل بازی من داشت کمی برایم سخت بود ولی این باعث شد فوتبالیست کامل تری شوم و الان به خوبی از وظایف یک هافبک دفاعی آگاهم و فکر می‌کنم از پس آن بر می‌آیم. هر کاری که کادرفنی می‌کند حکمتی دارد و حالا دلیل این کار را به خوبی متوجه می‌شوم.

هافبک سپاهان در مورد یک صحنه که با بازیکنان ذوب آهن جر و بحث داشت هم توضیح داد: من بازیکن جنجالی و اهل دعوا نیستم و در آن صحنه‌هم واقعا اتفاق خاصی نیافتاد. یک موضوع ساده فوتبالی بود و همان جا هم برطرف شد و ماجرای خاصی نبود.

کریمی در مورد اینکه سپاهان شانس زیادی برای قهرمانی نیم فصل دارد گفت: قطعاً سپاهان می‌تواند قهرمان نیم فصل شود ولی باید بگویم این عنوان هیچ ارزشی ندارد و به اصطلاح به قهرمان نیم فصل جام نمی‌دهند. مهم این است که در پایان فصل چه کسی جام را بالای سر می‌برد. ما قبلاً قهرمان نیم فصل شدیم ولی آخر فصل جام را به دست نیاوردیم. امیدوارم سپاهان در پایان فصل در رتبه یک جدول باشد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

وی در مورد بازی حساس مقابل استقلال در هفته پایانی نیم فصل هم توضیح داد: بازی خیلی مهم و سختی است ولی باید بگویم برای ما که قصد داریم قهرمان شویم هیچ حریفی نباید فرقی داشته باشد و همه بازی ها برای ما سخت هستند، از جمله بازی با استقلال. ما باید بدون توجه به نام حریف فقط برای برد به زمین برویم و کاملاً این توانایی را داریم که با 3 امتیاز از زمین خارج شویم. با توجه به جایگاه دو تیم در جدول این بازی اهمیت خاصی هم دارد.

هافبک سپاهان در پایان گفت: جا دارد درگذشت دو پیشکسوت عزیز و دوست داشتنی فوتبال را تسلیت بگویم و واقعاً اتفاق ناراحت کننده‌ای بود که کل مردم ایران خصوصاً جامعه فوتبال را عزادار کرد و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز