خبرگزاری کار ایران

نامجو: از تیم های سخت جدول نتایج خوب گرفته ایم/ با مبلغ کمی نفت را بستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۴۷۵

مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: با تیم های سخت جدول بازی کرده و نتایج خوبی از آنها گرفته ایم. از تیم های بزرگ نزدیک به 11 امتیاز کسب کرده ایم.

به گزارش ایلنا، نفت مسجد سلیمان فردا در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر و از ساعت 15:30 فردا میهمان گل گهر خواهد بود.  مهدی نامجو، مربی این تیم در نشست خبری اظهار داشت: تیم گل گهر یک تیم نام آشناست که از کادرفنی خوب و بادانشی استفاده می کند و بازیکنان خیلی عالی و باکیفیت به خدمت گرفته است. 

وی افزود: این تیم بازی روان و خیلی خوبی انجام داده و در خط حمله بسیار خوب است. براساس آنالیزی که انجام داده ایم انشالله که بتوانیم برنده بازی باشیم. از لحاظ آماری تیم ما جوان ترین تیم لیگ برتر است و سعی کردیم با حضور آقای حسینی در راس کادر فنی یک تیم خوب روانه مسابقات کنیم و خدا را شکر با توجه به سن و سال بچه ها نتایج خوبی کسب کرده ایم.

او در رابطه با هزینه های نفت مسجد سلیمان گفت: در سیاست وزارت نفت به سمت و سویی است که نمی تواند تیم های حرفه ای را حمایت کند بر همین اساس تیم ما خیلی از لحاظ هزینه ای نسبت به تیم های دیگر با مبلغ کمی بسته شده است. البته حمایت های خوبی از ما شده است.

مربی نفت مسجد سلیمان در رابطه با جوانی تیمش عنوان داشت: ما یک تیم جوان هستیم و تلاش و تمرین زیادی می کنیم. سرمربی داریم که واقعا کار کردن در شرایط سخت را دوست دارد و دانش روز دنیا را خوب می داند و به بازیکنان انتقال می دهد. بچه ها هم چون جوان هستند، گیرایی شان خوب است و می توانند چیزی که مربی می خواهد را انجام دهند. 

نامجو با اشاره به نتایج شاگردانش مقابل تیم های بزرگ تاکید کرد: با تیم های سخت جدول بازی کرده و نتایج خوبی از آنها گرفته ایم. از تیم های بزرگ نزدیک به 11 امتیاز کسب کرده ایم. به دنبال این هستیم که مقابل تیم پرمهره گل گهر بازی خوب و قابل قبولی را ارائه کنیم.

او ادامه داد: ما امروز یک جلسه تمرین کردیم و خدار را شکر فقط یک غایب برای بازی فردا داریم. امیرحسین باقرپور را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

مربی نفت مسجد سلیمان در پایان با تشکر از میزبان سیرجانی ها گفت: گل گهر چه زمانی که در لیگ یک بود و چه الان که در لیگ برتر است با مدیران خوبی که دارد، همیشه میزبان خوبی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز