خبرگزاری کار ایران

بابادی: فرماندار مسجد سلیمان حق ندارد در مسائل فوتبالی دخالت کند / پرورش فوتبالیست برعهده مسئولان غیرورزشی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۰۳۶

مدیرعامل اسبق باشگاه نفت مسجد سلیمان به صحبت‌های مجتبی حسینی در نشست خبری پس از دیدار برابر مس رفنسجان اشاره کرد و درمورد دخالت‌های مسئولان غیرفوتبالی در امور هیات مدیره باشگاه توضیخ داد.

کیوان بابادی مدیرعامل سابق باشگاه نفت مسجد سلیمان در گفتگو با ایلنا درخصوص شرایط این باشگاه اظهار داشت: آقای مجتبی حسینی یکی از سرمربیان بااخلاق فوتبال ماست که با توجه به تمامی مشکلات از هر جنبه توانسته با یکسری بازیکنان جوان و گمنام تلاش داشته باشد و تیم را سروسامان بدهد. این تیم به بازیکنان جوان باتجربه نیاز دارد. در استان خوزستان استعدادهای زیادی وجود دارد که اگر مدیریت درست وجود داشته باشد دیگر ما نسبت به بازیکنان غیربومی بی نیاز می‌شویم.

او درخصوص استفاده از بازیکنان جوان استان خوزستان اظهار داشت: در استان استفاده از بازیکنان جوان غیربومی مصداق بردن زیره به کرمان است. با احترام به تمام هموطنان عزیز، ما باید از پتانسیل نیروی جوانی شهرمان استفاده کنیم. مکمل جریانی که آقای حسینی پیش برده، تیم پشتیبانی است که آدم‌های متعددی مانند مسئولین شهری پشت این موضوع حضور دارند.

بابادی افزود: مسئولان شهری موظف‌ هستند که نیازهای تیم را برطرف کنند. جای تشکر از تمام مسئولان شهری دارد که پشت تیم بودند و حمایت کردند. ما می‌توانیم به آینده نفت مسجد سلیمان امیدوار باشیم اما در آن سو می‌بینیم که بین برخی مسئولان هماهنگی و یکدلی وجود ندارد.

او با اشاره به دخالت‌ها در امور هیات مدیره باشگاه گفت: جناب آقای فرماندار حق دارند پشتبیان تیم باشند اما حق ندارند که در مسائلی که به ایشان مربوط نیست، دخالت کنند. عدم هماهنگی به باشگاه نفت مسجد سلیمان آسیب می‌زند. من یک گلایه از آقای حسینی داشته باشم که زمان برنده شدن از تیم هم گلایه‌های خود را هم مطرح کنند نه اینکه تنها به زمان شکست موضوعات این‌چنینی را بیان کنند.

بابادی با انتقاد از سازمان لیگ اظهاراتش را ادامه داد: چرا در سطح فوتبال ما یعنی لیگ برتر ضمانت اجرایی حضور یک باشگاه در مسابقات، فعالیت در رده‌های پایه نیست؟ چرا تیمی که رده‌های پایه فعال ندارد، که از شروط لازم است، باید در مسابقات شرکت کند؟ چرا نفت مسجد سلیمان نباید بستری را فراهم کند که حداقل طی 5 سال نیازهای موجود را با استفاده از پتانسیل جوانان بومی خودش استفاده کند؟

او در ادامه بیان داشت: زمان مدیرعاملی ما در نفت مسجد سلیمان مدیرعامل وقت بخش‌های نفت خیز با بخشنامه‌ای که وزارت ورزش و جوانان فرستاده بود برای تعدیل هزینه‌ها، همین مدیرانی که امروز می‌گوید حامی جوانان هستند و وعده‌های بزرگ می‌دهند، رده‌های پایه نفت مسجد سلیمان را به شهرهای دیگر واگذار کردند و امروزه به همین خاطر نفت مسجد سلیمان در رده نوجوانان، جوانان و امیدها تیمداری نمی‌کند. 

کیوان بابادی با تشکر از فرماندار نفت مسجد سلیمان گفت: من واقعا بابت کارهای ایشان تشکر می‌کنم اما ایشان نمی‌توانند بگویند که به شخصه می‌خواهند تیم امید نفت مسجد سلیمان راه اندازی کنند. نفت مسجد سلیمان مالک و مدیرعامل و هیات مدیره دارد. مردم هر شهری از هر مسئولی انتظار دارند در هر جایگاهی که حضور دارند بهترین عملکرد را داشته باشند نه اینکه در امور دیگر دخالت کنند. مردم مسجد سلیمان خوشحال می‌شوند جاده هشت بنگله پس از سه ماه مسدود شدن باز شود. مردم شهر می‌دانند که پرورش فوتبالیست برعهده مسئولان غیرورزشی نیست.

او افزود: مسئولان غیرفوتبالی برای حمایت خودشان جهت حضور در این رشته شعار ندهند. تشکیل تیم‌های امید وظیفه اصلی هیات مدیره باشگاه نفت است. این اتفاق باید به زودی بیفتد چون ما استعدادهای فراوانی داریم که هدر می‌روند. تیم‌های پایه باید تشکیل شود اما بدون دخالت‌‎های بی مورد. ما بعد از 10 سال در مسجد سلیمان هنوز فوتبالیست ساخته شده مسجد سلیمانی نداریم.

مدیرعامل اسبق باشگاه نفت مسجد سلیمان در پایان خاطرنشان کرد: من از جناب فرماندار بابت حسن نیت‌شان تشکر می‌کنم اما اگر قصد کمک کردن دارند به نظرم به تیم‌های آزادگان، زاگرس، سپاهان مسجد سلیمان و تیم‌هایی مانند اینها که در رده‎‌های پایه تیمداری می‌کنند کمک کنند. تداخل مسئولیت به تیم نفت آسیب می‌زند و از تمام مسئولان عزیز خواهش می‌کنم در کنار هم باشند تا به این تیم کمک کنند و موازی کاری‌ها فقط خرابی به بار می‌آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز