خبرگزاری کار ایران

صد دفاعی بارسلونا و رئال می‌شکند اما هیئت مدیره در ایران را نه!

استعفای مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۳۹۹

کیوان بابادی از مدیرعاملی باشگاه نفت مسجد سلیمان استعفا داد.

به گزارش ایلنا، کیوان بابادی پس از اولین بازی نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر فوتبال مقابل تراکتورسازی تبریز که با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود، از سمت مدیرعاملی این باشگاه استعفا داد.

بابادی معتقد است اعضای هیئت مدیره از حضور او ناراضی هستند و به همین دلیل تصمیم گرفت شوک عجیبی در ابتدای لیگ برتری به زردپوشان بدهد.

کیوان بابادی درباره استعفا از سمت مدیرعاملی این باشگاه با بیان این‌که از همشهری‌های عزیزم حلالیت می‌طلبم اظهار کرد: من با تفکرات و کارشکنی برخی از اعضای هیات‌مدیره و همچنین نگاه بسته آن‌ها نمی‌توانم خدمتگزار خوبی برای مردم خوب مسجدسلیمان باشم و به همین دلیل از مدیرعاملی این باشگاه استعفا می‌دهم.

وی گفت: شاید بتوان صد دفاعی رئال و بارسلونا را شکست اما در ایران هرگز نمیتوان صد دفاعی هیات مدیره را شکست. شاید با رفتن من و آمدن فرد مورد نظر آقایان، آسیبی به تیم وارد نشود. من می‌روم که با هدف تخریب من تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان آسیب نبیند. به نظر می‌رسد تفاوت در اهداف بابادی و برخی از اعضای هیات مدیره، این مدیرعامل را مجبور به کناره‌گیری کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز