خبرگزاری کار ایران

احمد الجبوری در گفتگو با ایلنا:

خطای پنالتی نمی‌شد گل اولم را می‌زدم/ رحمتی به شدت از بازیکنان حمایت می‌کند/ برای دل خودم لایی نزدم!

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۰۲۷

مهاجم جوان شهرخودرو در خصوص شرایط خود و تیمش در لیگ بیستم توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، احمد الجبوری مهاجم فصل گذشته نفت مسجد سلیمان بعد از درخشش در لباس این تیم در لیگ نوزدهم در فصل نقل و انتقالات راهی مشهد شد تا لباس شهرخودرو را بر تن کند. این مهاجم جوان شهرخودرو به خبرنگار ما گفت: اگر چه بازی تکنیکی در ذات من است اما هیچگاه از آن در جهتی غیر از اهداف تیمی استفاده نمی‌کنم.

دریبل جالب مدافع ذوب‌آهن با تکنیک جنوبی احمد الجبوری یکی از سوژه‌های تصویری بازی ذوب‌آهن و شهرخودرو در اصفهان بود. مهاجم جنوبی شهرخودرو خراسان در این رابطه گفت: اول باید بگویم که خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز مهمی را بگیریم که محکوم به کسب آن بودیم و با پیاده کردن هر چه آقاسید از ما خواست به این هدف رسیدیم. ما در این بازی تاکتیک دنبال می کردیم و چند حرکت تکنیکی من هم در قالب چیزی بود که از من خواسته شده بود.

او با اشاره مستقیم به صحنه دریبل و عبور توپ از بین پاهای مدافع ذوب‌آهن گفت: واقعا نمی‌دانم در آن لحظه چه شد که این کار را کردم اما بعدا دیدم همه رسانه‌ها این عکس را کار کرده‌اند. واقعا برای دل خودم دست به چنین دریبل‌هایی نزده و نمی‌زنم و همه می‌دانند این سبک فوتبال من است که سعی میکنم از کمترین فضا توپ را بیرون ببرم و خدای نکرده قصد بی‌احترامی به هیچ حریفی را نداشته و ندارم.

الجبوری که با پنالتی حریف به روی پایش، پایه‌گذار اولین گل شهرخودرو شد تصریح کرد: در حالت یک در برابر یک قرار گرفتم و تلاش کردم تا با از پیش رو برداشتن مدافع اولین گلم را برای شهرخودرو بزنم اما پای من را زد تا خطای پنالتی اعلام شود. البته در این نیمه هم یک فرصت خوب گیر آوردم که توپ روی پایم ننشست و بغل پایم به آهستگی به دروازه‌بان ذوب‌آهن رسید. انشاالله در بازی‌های بعدی توپی به من برسد حتما گلزنی خواهم کرد.

این مهاجم سوسنگردی شهرخودرو هدفش را موفقیت شهرخودرو و رحمتی خواند و گفت: مهدی رحمتی سال اول مربیگری خود را می‌گذارند و به شخصه شاهدم که ایشان و کادر فنی تیم  24ساعته کار می‌کنند تا تیم موفق شود. رحمتی به شدت از بازیکن تیمش چه فوتبالی و چه غیرفوتبالی حمایت میکند و واقعا یکی از بزرگترین اهدافم امسال سربلندی ایشان و شهرخودرو است.

او به خصوصی بودن باشگاه شهرخودرو اشاره کرد و گفت: اینکه یک نفر از جیب شخصی خود برای تیم یک شهر هزینه میکند، اتفاق کوچکی نیست و چه بسا صاحبان صنایعی که حاضر نیستند یک ریال  وارد فوتبال کنند. به همین خاطر قدر حمایت‌های باشگاه و مدیرعامل آن، فرهاد حمیداوی را می‌دانیم و اطمینان دارم با توجه به جوان بودن و جدید بودن بازیکنان قدری زمان نیاز است تا بتوانیم جواب این محبت‌ها را با نتایج خوب بدهیم.

الجبوری در خاتمه به حضورش در پست حمله شهرخودرو اشاره کرد و خاطرنشان کرد: من در پست وینگر هم به همین اندازه راحت هستم و حالا که با تصمیم رحمتی در خط حمله قرار گرفته‌ام سعی می‌کنم جواب این اعتماد را با گلزنی و گل‌سازی بدهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز