خبرگزاری کار ایران

پورموسوی: VAR می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۸۵۰

سرمربی تیم صنعت نفت از بکارگیری سیستم کمک داور ویدیویی برای فوتبال ایران استقبال کرد.

به گزارش ایلنا، سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: بازی مهم و حساسی برای ما خواهد بود. با توجه به ۲ بازی خارج از خانه قبلی و باز نبودن پنجره تیم، این بازی برای بازیکنان جدیدمان حساس و جذاب است. در مقابل تیمی قدیمی باید بازی کنیم که کیفیت بالایی دارد. سعی کردیم نقاط قوت و ضعف آن‌ها را شناسایی کنیم و نتیجه لازم را بگیریم.

پورموسوی درخصوص درباره غایبان نفت در این بازی گفت: همه بازیکنان خود را در اختیار داریم. من نگران بازی نیستم. اشتباه‌های داوری مربوط به هر بازی است و به بازی بعدی ربطی ندارد. داور در دیدار با پرسپولیس اشتباه کرد اما در بازی اول، صد درصد پنالتی بود. ما تیمی تهاجمی هستیم و مشکلی با این قضایا ندارم. VAR می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند. ما باید هزینه کنیم زیرا به آن نیاز داریم. اگر بتوانیم بودجه خود را به صورت مناسب، به امکاناتی نظیر VAR، تیم‌های پایه و نقل و انتقالات تقسیم کنیم، فکر می‌کنم فوتبال ما رشد خواهد کرد. به نظر من باشگاه‌ها باید در این خصوص هزینه کنند.

او درباره میانگین سنی تیمش همچنین گفت: در بازی اول، ۴۰۰ پاس دادیم، در تقابل با پرسپولیس ۲۰۰ پاس و در دیدار با شهرخودرو ۳۲۰ پاس دادیم‌. در بازی با پرسپولیس، بارندگی یکی از دلایل پاسکاری کم تیم ما بود و کیفیت فنی پرسپولیس نیز تاثیرگذار بود. در بازی با پرسپولیس نیز ۵ بازیکن ۲۰ ساله به زمین آوردم.

پورموسوی ادامه داد: جوانان کم کم باید به تیم اضافه شوند زیرا اگر آن‌ها از اول برابر پرسپولیس بازی می‌کردند و ۴ بر صفر می‌باختیم، جوان‌های ما می‌سوختند. در مقابل شهرخودرو بهتر عمل کردند. ما دو تیم داریم و باتوجه به حریف، لازم باشد جوانان را بازی می‌دهیم و اگر لازم باشد باتجربه‌ها را. هنوز زود است که درباره خریدهایمان نظر دهم ولی به بازیکنانم گفته‌ام در حالت ۵۰-۵۰ من به جوانانم بازی می‌دهم و به همین دلیل باتجربه‌ها همیشه باید در بهترین شرایط خود باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز