خبرگزاری کار ایران

پی‌گیری خبر؛

حقوق معوقه کارگران اخشان به سه ماه کاهش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۹۰

چکیده: «مطالبات اخیر کارگران کارخانه اخشان از چهار ماه به سه ماه کاهش یافته است / کاهش مطالبات معوقه حدود ۵۰۰ کارگر شاغل در این واحد قطعه سازی پس از آن صورت گرفت که مدیریت کارخانه توانست بخشی از مطالبات معوقه خود را از خودروسازان وصول کند».

به گفته مسئول کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان فارس، مطالبات اخیر کارگران کارخانه اخشان از چهار ماه به سه ماه کاهش یافته است.

«مهرزاد مویدی» با اعلام این مطلب به ایلنا گفت: کاهش مطالبات معوقه حدود ۵۰۰ کارگر شاغل در این واحد قطعه سازی پس از آن صورت گرفت که مدیریت کارخانه توانست بخشی از مطالبات معوقه خود را از خودروسازان وصول کند.

وی یادآورشد: کارخانه اخشان سازنده کمربندهای ایمنی خودرو بابت تحویل سفارش قبلی مبلغی در حدوود ۱۶ میلیارد تومان را از شرکت‌های خودروسازی طلب کار است که به تازگی توانست بخش ناچیزی از این طلب را وصول کند.

به گفته مویدی تعداد کارگران کنونی کارخانه اخشان در فاصله یک سال گذشته به کمتر از نصف رسیده است و هزینه ماهیانه حقوق و دستمزد آن‌ها بالغ بر ۶۰ میلیون تومان است.

وی یادآور شد: دلیل این تعدیل گسترده کارگران کارخانه اخشان افزایش ناگهانی قیمت‌ تمام شده و بدحسابی شرکت‌های خودروسازی بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز