خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

نام‌نویسی یازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان همدان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۳۸۵۷۳۴

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان از آغاز نام نویسی تعاونی‌های برتر استان همدان برای حضور در یازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر خبر داد.

دکتر احمد توصیفیان امروز در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: یازدهمین جشنواره استانی تعاونی‌های برتر با آغاز نام نویسی از تعاونی ها از یکم تیر ماه جاری کلید خورد.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی معرفی الگوهای برتر و به منظور فراهم کردن زمینه ‌های گسترش و افزایش روحیه تعاونی و نمونه ‌پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان ادامه داد: شرکت های تعاونی استان تا 20 تیر ماه جاری مهلت دارند در این جشنواره رقابتی نام نویسی کنند.

توصیفیان یادآور شد: شرکت‌های تعاونی علاقه مند، پس از اتمام مهلت نام نویسی، وارد مرحله داوری از سوی دبیرخانه یازدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان همدان خواهند شد و از آن پس، شورای اجرایی جشنواره در ستاد مرکزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخاب نهایی تعاونی های برتر را انجام خواهد داد.

وی اظهار کرد: همزمان با هفته گرامیداشت تعاون در شهریور امسال از تعاونی‌های برتر استان با برگزاری آیینی قدردانی خواهد شد.

سرپرست تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان همدان افزود: متقاضیان حضور در جشنواره تعاونی‌های برتر استانی می توانند برای نام نویسی و کسب اطلاعات بیشتر به درگاه http://taavonibartar.ir مراجعه کنند.

وی یادآور شد: نزدیک به یک هزار و 300تعاونی در بخش های مختلف اکنون در استان همدان فعال است که در چند سال گذشته بیش از 300تعاونی به تعداد تعاونی های فعال استان افزوده شده است.

توصیفیان افزود: تعاونی‌های استان در بخش کشاورزی، خدمات، مسکن، صنعت و معدن و... راه اندازی شده که فعالیت آنها افزون بر رونق تولید، باعث اشتغال و کارآفرینی در همدان می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز