خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد:

کشف 110 کیلو تریاک در 3 عملیات مشترک در همدان

asdasd
کد خبر : ۳۸۴۶۰۶

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۱۱۰ کیلوگرم تریاک در سه عملیات مشترک و دستگیری ۴ قاچاقچی در ۴۸ ساعته گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، سردار حاجی محمد مهدیان نسب امروز در جمع خبرنگاران  گفت: در این سه عملیات که با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان صورت گرفت، ۱۱۰ کیلو گرم تریاک کشف ۴ نفر قاچاقچی دستگیر و ۳ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

مهدیان نسب اظهار داشت: در پی تلاش‌های اطلاعاتی ماموران مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد، فرد قاچاقچی با هویت معلوم قصد دارد مواد مخدر را با استفاده از شگردهای پیچیده از استان‌های جنوبی کشور به استان همدان وارد و در بین قاچاقچیان خرد توزیع کند.

وی افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتی ایجاد شده طی یک عملیات برنامه‌ریزی شده و هدفمند با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهار این فرد که در حال انتقال یک محموله ۲۰ کیلوگرمی تریاک در ورودی شهرستان بود دستگیر و مواد مخدر در جاسازی حرفه ای خودرو تریلی کشف و خودرو نیز توقیف شد.

سردار مهدیان نسب بیان داشت: در عملیات مشترک دیگر که با هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری عملیاتی پلیس  مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان صورت گرفت ماموران موفق شدند ۵۰ کیلوگرم تریاک را که در داخل خودرو نیسان جاسازی شده بود کشف و یک نفر قاچاقچی  را دستگیر و خودرو را نیز توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: دستگیری ۲ نفر قاچاقچی، توقیف یک دستگاه خودرو و کشف ۴۰ کیلوگرم تریاک که در داخل تاج خودرو خاور جاسازی شده بود از توفیقاتی بود که با هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس در ۴۸ ساعت گذشته کسب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز