خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد:

کشف 106کیلو مواد مخدر توسط یک باند خانوادگی در همدان

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۹۸۲

فرمانده انتظامی استان همدان، از کشف ۱۰۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین خبر داد.

به گزارش ایلنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، سردار «حاجی محمد مهدیان نسب»،گفت: در پی تلاش‌های اطلاعاتی به عمل آمده از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر طی دو مرحله عملیات مقدار ۱۰۶ کیلوگرم ماده مخدر کشف شد.

وی افزود: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر طی یک اقدام عملیات برنامه ریزی شده مقدار ۶ کیلوگرم هروئین که در پوشش مسافر از طریق اتوبوس توسط دو نفر خانم در حال جابجایی بود را کشف کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب تهران یک باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

سردار مهدیان نسب بیان داشت: این باند خانوادگی پس از جاسازی مقدار ۱۰۰ کیلوگرم تریاک، قصد انتقال و توزیع آن را در همدان و غرب تهران داشتند که با هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان و عملیات غافلگیرانه پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب تهران کشف و تمامی اعضای باند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان در خاتمه خاطرنشان کرد: در سال ۹۴ یکی از اولویت‌های انتظامی استان همدان تشدید برخورد با عوامل تهیه و توزیع و باندهای قاچاق مواد مخدر است و اجرای تعاملات اطلاعاتی و عملیات‌های مشترک مصداقی از همدلی و همزبانی در یگان‌های ناجا است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز