خبرگزاری کار ایران

استاندار همدان تاکید کرد:

اکنون نوبت شما مردم ولایتمدار و مجاهد استان است

استاندار همدان در پیامی؛ مردم استان را به مشارکت در انتخابات پیش رو و فراهم کردن شرایط پایداری ملت ایران با سرمایه گذاری عظیم ملت در انتخابات، دعوت کرد.

گزارش ایلنا به نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان، محمدناصر نیکبخت در این پیام آورده است: ما به تکلیف عمل کرده و بازهم عمل خواهیم کرد و اکنون نوبت شما مردم ولایت‌مدار و مجاهد استان است تا با حضور پر شور در پای صندوق‌های رای، شرایط پایداری ملت ایران را با سرمایه گذاری عظیم ملت در انتخابات، فراهم کنید.

متن کامل پیام استاندار همدان، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در آستانه دوانتخابات مهم وسرنوشت ساز مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست محترم جمهوری، تکلیف داشتیم شرایط انتخاباتی پرشور، سالم، امن و در کمال امانتداری را فراهم کنیم تا مردم عزیز بتوانند نمایندگان خود را آزادانه انتخاب کنند.

بر همین اساس ستاد انتخابات کشورو استان در همکاری با شورای نگهبان و هیات‌های نظارت تمام تلاش خود را برای ادای این تکلیف به کار گرفته و توانستند این شرایط را تا حد امکان فراهم کنند.

ما به تکلیف عمل کرده و باز هم عمل خواهیم کرد و اکنون نوبت شما مردم ولایتمدار و مجاهد استان است تا با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای، شرایط پایداری ملت ایران را با سرمایه گذاری عظیم ملت در انتخابات، فراهم کنید.

اینجانب ضمن ارج نهادن به تلاش‌های دست اندرکاران انتخابات استان، اعم از ستاد انتخابات، هیات نظارت، هیات بازرسی، داوطلبانی که به قصد قربت وارد فضای رقابت انتخاباتی شدند و کسانی که در این مدت شور انتخاباتی را برای برگزاری انتخاباتی همگانی، صحیح و آزاد فراهم کردند، از اقشار مختلف مردم استان که به حماسه سازی معروف هستند دعوت می‌کنم با حضور حداکثری و مشارکت یکپارچه در دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از تفکر مردم‌سالاری دینی، حماسه‌ای دیگر را در تاریخ پر افتخار استان ثبت نمایند.

کد خبر : ۳۵۰۳۰۷