خبرگزاری کار ایران

پیام استاندار همدان به جشنواره آواها و نغمه‌های آسمانی؛

جشنواره نغمه‌های آسمانی‌فرهنگ و هنر اصیل ایرانی- اسلامی را معرفی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۳۴۴۱۴۸

استاندار همدان گفت: برگزاری جشنواره سراسری آواها و نغمه‌های آسمانی در ایام دهه‌فجر فرصت مغتنمی است تا ضمن معرفی فرهنگ و هنر اصیل ایرانی، تعاملی سازنده با فرهنگ و هنر غنی دیگر مناطق کشور صورت پذیرد.

به گزارش ایلنا از همدان، در پیام محمد ناصر نیکبخت، استاندار همدان به هفتمین جشنواره سراسری آواها و نغمه‌های آسمانی همدان آمده است: ارائه مفاهیم دینی و ارزش های ناب اسلامی از طریق هنر در جامعه ماندگار است. هنر دقیق‌ترین و رساترین وسیله انعکاس اندیشه ها و آرمان های شریف است و هر ایده، اندیشه و انقلابی که در قالب هنر نگنجد ماندنی نخواهد بود.

 طرح آرمان های متعالی انقلاب اسلامی که درون مایه فرهنگی دارد مستلزم به خدمت گرفتن مقوله هنر است.

 جامعه دور از هنر دینی جامعه ای غرق در سکوت و تاریکی است و چه سعادتمند هستند جوامعی که حرمت علم و هنر دینی را به درستی دریافته و ارزش متعالی اساتید برجسته این حوزه را می شناسند.

 این پیام می افزاید: برگزاری جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری در جامعه موجب کشف و شکوفایی استعدادها و ایجاد زمینه رقابت سالم هنری شده و باعث ارتقاء توان فرهنگی و کسب تجربه در برگزاری این قبیل جشنواره ها می گردد.

 در ادامه این پیام آمده است: برگزاری هفتمین جشنواره سراسری آواها و نغمه های آسمانی در ایام فرخنده و مبارک دهه فجر فرصت مغتنمی است تا  ضمن معرفی فرهنگ و هنر اصیل ایرانی، اسلامی استان همدان ، تعاملی سازنده با فرهنگ و هنر غنی دیگر مناطق کشور صورت پذیرد.

 برخود فرض می دانم ضمن خیر مقدم به مدعوین و میهمانان ارجمند این جشنواره و آرزوی اقامتی خوش و به یاد ماندنی برای ایشان در پایتخت تاریخ و تمدن ایران یعنی کهن دیار همدان از زحمات و تلاش دست اندرکاران جشنواره ، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده ، سلامت ، سعادت و توفیق روز افزون همکاران را از درگاه خداوند متعال مسالت نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز