خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‎رسانی استانداری همدان:

اجازه ندهیم هیچ دستگاهی له یا علیه کاندیدایی فعالیت کند

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۳۸۷

مدیرکل روابط عمومی استانداری‌همدان گفت: به هیچ دستگاهی اجازه ندهیم له یا علیه کاندیدایی فعالیت کند.

به گزارش ایلنا از همدان؛ احسان شهابی امروز در شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همدان با اشاره به آغاز اجرای برجام اظهار کرد: پیروزی ایران در عرصه بین‌المللی نتیجه حمایت‌ها و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و تدابیر رئیس جمهور و تلاش جهاد‌گونه تلاشگران عرصه دیپلماسی بوده است.

وی با تأکید بر اینکه مردم سلحشور ایران نیز با مقاومت و حمایت از دولتمردان در اجرای برجام نقش مهمی داشتند، گفت: این پیروزی بزرگ حاصل زحمات اقشار مختلف جامعه از دولتمردان تا شهدا به ویژه شهدای هسته‌ای و مردم است.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاعرسانی استانداری همدان ادامه داد: انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی دو رویداد مهم در مقطع حساس کنونی خواهد بود که باید پرشور برگزار شود.

وی خواستار کمک رسانه‌ها برای تنویر افکار عمومی و اطلاع‌رسانی به موقع در دو رویداد پیش رو شد و گفت: در دو رویداد مهم استقبال از رئیس جمهور و تشییع پیکر مطهر سردار همدانی مردم استان حضوری پرشور داشتند که با کمک رسانه‌ها در دو انتخابات پیش رو، مردم استان حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد.

وی ادامه داد: حق دخالت گرایش و سلیقه خاصی را در دستگاه دولتی نداریم و همه دستگاه‌ها مکلفند تمام توان خود را برای برگزاری انتخابات با شکوه داشته باشند.

وی به تشکیل ستاد و کمیته‌های متعدد به منظور اجرای برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و گفت: با تشکیل 9 ستاد شهرستانی دهه فجر، روابط عمومی استانداری نیز مسئولیت دو کمیته اطلاع‌رسانی و کمیته سازمان‌ها و نهاد‌ها را بر عهده دارد.

شهابی با تأکید بر اینکه باید از فرصت دهه فجر برای ارائه عملکرد دولت تدبیر و امید و خدمات ارائه شده دولت در سال جاری استفاده کرد و افزود: با آگاه کردن مردم از عملکرد دولت و خدمات ارائه شده امیدواری مردم افزایش یافته و با شور و نشاط بیشتری در انتخابات حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه می‌خواهیم مردم در برگزاری برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر حضوری پررنگ داشته باشند، اظهار کرد: جشن‌های انقلابی ویژه مردم است و نمی‌خواهیم این برنامه‌ها را دولتی کنیم.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاعرسانی استانداری همدان ایجاد نشاط اجتماعی در برنامه‌های دهه فجر و انتخابات را از ضروریات برشمرد و بیان کرد: نشاط اجتماعی امید را در مردم و به ویژه جوانان زنده می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به تأیید صلاحت کاندیداها، شاهد ظهور و بروز همه سلایق در انتخابات پیش رو خواهیم بود.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاعرسانی استانداری همدان با اشاره به استقرار ستاد انتخابات در مرکز استان تصریح کرد: تدارک لازم برای حضور رسانه‌ها در ستاد استانی و شهرستانی دیده شده است.

وی خاطر‌نشان کرد: کارت شناسایی و تردد برای خبرنگاران و عکاسان و فعالان ستاد‌ها صادر می‌شود و انجام این امر در ستاد شهرستانی بر عهده روابط عمومی فرمانداری شهرستان‌هاست.

شهابی با بیان اینکه برای جلوگیری از ایجاد مشکل در تردد، نمونه کارت به نیروی انتظامی و نمایندگان شعب ارائه می‌شود، افزود: 72 ساعت قبل از انتخابات لیست توسط فرمانداری‌ها ارائه می‌شود و 24 ساعت قبل از انتخابات نیز کارت‌ها صادر خواهد شد.

شهابی تأخیر در ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌ها را مطرح کرد و افزود: فرم‌هایی در این خصوص تنظیم شده که در فاصله بین نیمه دوم فروردین تا پایان نیمه اول اردیبهشت انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: ارزیابی در هفت بخش و هفت گروه شامل فرمانداری‌ها، سازمان‌ها و ادارات کل، شرکت‌ها، بانک‌ها، دانشگاه‌ها،‌ شهرداری‌ها و بخش‌های خصوصی به طور جداگانه با هم مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاعرسانی استانداری همدان با تأکید بر اینکه نگاه به ارزیابی نباید نگاه ردصلاحیت باشد بیان کرد: سه مدیر روابط عمومی نیز به عنوان مدیران برتر انتخاب می‌شوند که ملاک توجه به بحث روابط عمومی در همه ابعاد است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز