خبرگزاری کار ایران

به میزبانی دانشگاه پیام نور همدان؛

سیزدهمین همایش شیمی کشور در همدان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۴۹۱

سیزدهمین همایش شیمی کشور اردیبهشت ماه سال 95 به میزبانی همدان برگزار خواهد شد.

دبیر علمی همایش شیمی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تاکنون همایش‌های بسیاری در این زمینه در سراسر کشور برگزار شده است، گفت: در رابطه با رشته شیمی سمینارها و کنفرانس‌های زیادی تشکیل و تاکنون ۱۲ دوره همایش کشوری در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شده که شهرهای میزبان این همایش ها اصفهان و مشهد بوده اند و دوره سیزدهم آن در همدان برگزار خواهد شد.

رضا گلبداغی با تاکید بر اینکه ایران از نظر مقالات آی اس آی با ترکیه در رقابت است و روند خیلی خوبی در تولید علم و تکنولوژی پیش گرفته‌ایم، گفت: دانشگاه پیام نور همدان رتبه چهارم تولید مقالات پژوهشی را در بین دانشگاه‌های کشور به خود اختصاص داده است.

 گلبداغی با بیان اینکه در آبان ماه سایت مربوط به همایش افتتاح شد و تا ۵ بهمن ماه پژوهشگران فرصت دارند مقالات علمی خود را به دبیرخانه ارسال کنند، گفت: این فرصت تا ۱۵ بهمن ماه تمدید و به احتمال زیاد مجددا تا ۲۵ بهمن ماه تمدید خواهد شد.

دبیرعلمی همایش شیمی استان همدان با اشاره به اینکه تاکنون ۲۰۰ نفر در این همایش ثبت نام کرده اند، افزود: براساس پیش بینی‌ها شمار شرکت کنندگان تا ۶۰۰ نفر خواهد رسید که از این تعداد ۴۰ نفر سهمیه پژوهشگران همدانی است.

گلبداغی در خصوص روند بررسی مقاله‌ها عنوان کرد: بعد از تحویل کامل مقاله‌ها به دبیرخانه، داوری مقالات آغاز و تا ۳۰ بهمن ماه داوری مقالات به اتمام می رسد.

وی در ادامه با بیان اینکه این روند شامل بررسی مقالات است و درنهایت مقالات یا پذیرفته و یا مردود اعلام می‌شوند، گفت: برخی مقالات به دلیل مشکلات جزیی مجددا به صاحب مقاله ارجاع داده می‌شوندتا بعد از اصلاح دریافت شوند.

وی افرود: در کتابچه ای مربوط به پیشگامان علمی کشور که نام ۱۰۰ نفر از اعضای هیات علمی سراسر کشور در آن درج شده نام ۲ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور همدان نیز وجود دارد.

گلبداغی هدف از تشکیل این همایش را گردهمایی محققین شیمی سراسر کشور برای تبادل آخرین اطلاعات خود اعلام کرد و افزود: هدف اصلی به روزکردن اطلاعات دریافتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز