خبرگزاری کار ایران

محمد تبریزی عنوان کرد؛

موانع سرمایه گذاری در همدان حذف شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۲۰۸

برخی قوانین و دستورالعمل‌های موجود باعثکندی روند سرمایه‌گذاری و ایجاد موانعی در این زمینه می‌شوند که باید با هماهنگی دستگاه‌ها و رعایت مقررات، تشریفات اضافی را در امر سرمایه‌گذاری حذف کرد.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: برخی قوانین و دستورالعمل‌های موجود باعثکندی روند سرمایه‌گذاری و ایجاد موانعی در این زمینه می‌شوند که باید با هماهنگی دستگاه‌ها و رعایت مقررات، تشریفات اضافی را در امر سرمایه‌گذاری حذف کرد.

به گزارش ایلنا از همدان؛ محمد تبریزی در جلسه کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورا که پیرامون بررسی طرح پیشنهادی سرمایه‌گذار خارجی برگزار شد با تاکید بر این موضوع، افزود: ملاک اصلی در جذب سرمایه‌گذار نوع نگرش و مدیریت اقتصادی است و مسولان باید برای روان سازی امر سرمایه‌گذاری در همدان همت کنند.

تبریزی، حذف موانع سرمایه‌گذاری در همدان را از اهداف کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان اعلام کرد و افزود: امنیت و آرامش از مولفه‌های مهم جذب سرمایه‌گذاری است و مسولان ذیربط باید بسترهای جذب سرمایه‌گذار را با حذف موانع فراهم کنند.

وی با بیان اینکه بحثسرمایه‌گذاری و استفاده از ظرفیت‌ها برای جذب سرمایه‌گذار یکی از موضوعات مهم در هر شهر و استانی به شمار می‌رود اضافه کرد: با توجه به قابلیت‌های چشمگیر استان همدان در بخش‌های مختلف این بحثدر پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی با بیان اینکه شورا و شهرداری همدان ضمن حمایت از سرمایه‌گذاران امتیازاتی را هم برای آنها لحاظ می‌کند، اظهار کرد: فعالیت دستگاه‌ها باید به گونه‌ای باشد که از سرمایه‌گذاران حمایت کنند نه این که با سخت گیری‌ها باعثدلسردی آنان شوند.

در ادامه علی اکبر نظری رئیس شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر نحوه برخورد و رفتار با سرمایه‌گذاران بیان کرد: نقاط ضعف سرمایه‌گذاری در همدان نیازمند آسیب شناسی است.

رضا میرزایی عضو شورای اسلامی شهر همدان هم تغییر نگرش و داشتن نگاه مثبت به سرمایه‌گذار را لازمه موفقیت در جذب سرمایه‌گذار دانست.

محمد علی پرزاد عضو شورای اسلامی شهر همدان نیز جذب یک سرمایه‌گذار را عامل جذب سرمایه‌گذاران دیگر دانست و بر روانسازی سرمایه‌گذاری تاکید کرد.

گفتنی در جلسه این هفته کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان ضمن حضور اعضای کمیسیون دیگر اعضای شورا نیز از جمله آقایان علی اکبر نظری، رضا میرزایی، رضا غلامی خجسته و حسین قراباغی حضور داشتند و هر کدام از اعضا به تناسب نقطه نظرات خود را در زمینه موضوع جلسه بیان کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز