خبرگزاری کار ایران

موسسه اعتباری کوثر از صنایع کوچک حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۶۳۸

ه منظور فراهم کردن شرایط توسعه فعالیت‌های اقتصادی صنایع کوچک، اجرای طرح های اشتغال زا و کمک به خود‌کفایی کشور در بخش تولید، موسسه تفاهم نامه‌ای با صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک منعقد کرده است.

مدیر موسسه اعتباری کوثر همدان با اعلام این خبر گفت: این موسسه از تولید کنندگان واحدهای صنایع کوچک در راستای توسعه اقتصادی حمایت می‌کند.

به گزارش ایلنا از همدان، محمد محقق افزود: در راستای همراهی با سیاست‌های دولت تدبیر و امید و کمک به خروج غیر تورمی اقتصاد از رکود و همچنین به منظور فراهم کردن شرایط توسعه فعالیت‌های اقتصادی صنایع کوچک، اجرای طرح‌های اشتغال زا و کمک به خود کفایی کشور در بخش تولید، موسسه تفاهم نامه‌ای با صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک منعقد کرده است.

محقق تصریح کرد: این طرح شامل واحدهای صنایع کوچک است که تا ۵۰ نفر نیروی کار را مشغول به کار کرده‌اند.

محقق خاطرنشان کرد: ملاک تشخیص تعداد کارکنان، لیست بیمه تامین اجتماعی وجواز تاسیس واحد تولیدی است که از سوی سازمان صنعت و معدن و تجارت ویا سازمان جهاد کشاورزی صادر شده باشد.

لازم به ذکر است، خانواده‌های شهدا برای دریافت معوقات به شعب موسسه اعتباری کوثر مراجعه کنند.

مدیر امور شعب موسسه اعتباری کوثراستان همدان با اعلام این خبر افزود: در این نوبت از پرداخت معوقات خانواده‌های شهدا با دردست داشتن کارت ملی با مراجعه به شعب این موسسه دراستان نسبت به دریافت مطالبات خود افتتاح حساب کنند.

محمد محقق تصریح کرد: معوقات خانواده‌های شهدا با همکاری این موسسه در سراسر کشور مسئولیت پرداخت معوقات به خانواده معظم شهدا و ایثارگران را برعهده دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز