خبرگزاری کار ایران

رسولی شهردار همدان شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۳۰۲

شهردار همدان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، استاندار همدان، اعضای شورای شهر و مدیران استانی و شهرستانی در تالار فجر همدان معرفی شد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان همدان در آیین تودیع و معارفه شهردار همدان اظهار کرد: باید از نظر اخلاقی، شهروندی و اصول انسانیت خدمات مدیرانی که برای خدمت به مردم وارد میدان شده‌اند را ارج نهاد.

به گزارش ایلنا از همدان، آیت‌الله غیاثالدین طه محمدی گفت: برخی از مردم در پایان دوران مدیریت افراد به جای تقدیر و تشکر از آنان، مطالبات بسیاری داشته و به نوعی طلبکارانه با وی برخورد می‌کنند.

وی افزود: با اشاره به اینکه ارزش‌گذاری به خدمات مدیران و تقدیر از آن‌ها سبب می‌شود تا مدیران در سایر پست‌ها نیز با انرژی و انگیزه فعالیت کنند، تصریح کرد: این امر سبب می‌شود تا سایر مدیران کشوری نیز برای خدمت در استان همدان اشتیاق داشته باشند.

محمدناصر نیکبخت در این مراسم با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر همدان و شهردار آن، مسئولیت به مراتب سنگین‌تری نسبت به سایر شهرهای کشور دارند، اظهار کرد: اعضای شورای شهر و شهردار همدان مسئولیت خدمتگزاری به شهری را قبول کردند که ۵۰۰ سال پایتخت امپراتوری بزرگ ایران بوده است.

وی با تأکید بر اینکه همه مسئولان باید بکوشند تا همدان شایسته ظاهر شود، افزود: کار شهردار در شهرهای بزرگ و نام‌آوری چون همدان آسان نیست و مشکلات و سختی‌های زیادی به دنبال دارد.
استاندار همدان خاطرنشان کرد: هیچ شهرداری بدون تعامل شورای شهر و حمایت استاندار و معاونان و همراهی مردم موفق نمی‌شود.
وی با تأکید بر اینکه همدان برای همه ایرانی‌ها عزیز است، ادامه داد: باید هویت و بافت همدان را بازآفرینی کرده و شرایط را برای جذب گردشگر ارتقا دهیم.

استاندار همدان با بیان اینکه برای زیبایی شهر باید از درآمدهای مقطعی چشم‌پوشی کرد، گفت: با جذب هر سرمایه‌گذار می‌توان در ابتدای کار هزینه‌های سنگینی از وی طلب کرد اما این کار باعثعدم موفقیت استان در جذب سرمایه‌گذار و رغبت افراد کمتری برای سرمایه‌گذاری می‌شود.

امیر رضا یوسفیان شهردار سابق همدان در این مراسم با اشاره به عملکرد ۹ ماهه خود در شهرداری همدان گفت: این مدت به گونه‌ای نیست که بتوان کارنامه‌ای از اقدامات انجام شده ارائه داد.

وی با اشاره به اینکه زمان بسیار کمی برای عمل به وعده‌ها داشتم، گفت: به دنبال این بوده‎ام تا خدمتی درست به مردم ارائه کنم و از ابتدا نیز در حوزه شهرداری فعالیت داشته‌ام.

شهردار همدان نیز در این مراسم گفت: با همکاری و خرد جمعی شورا و مدیران استان به دنبال این هستیم تا در تمامی شئونات و زمینه‌ها بتوانیم موفق عمل کنیم.

سید مصطفی رسولی با تاکید بر شایسته سالاری در بکارگیری نیرو‌ها در شهرداری همدان بیان کرد: با توجه به وضعیت بودجه شهرداری به دنبال جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز