خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد دانشگاهی همدان خبر داد؛

راه‌اندازی مرکز ناباروری در شهر همدان

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۳۱۲

نامگذاری امسال به سال " فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی " نقطه عطفی برای همه جهادگران است، چراکه رهبر انقلاب سبک بومی شده مدیریت یعنی مدیریت جهادی که ریشه در آموزه های دینی داشته و مبتنی بر تعهد، تخصص و کوشش است را راه برون رفت از مشکلات فعلی کشور مطرح کردند.

اکبر اسدی، رئیس جهاد دانشگاهی همدان، به مناسبت ۱۶ مرداد سالروز تشکیل این نهاد انقلابی در جمع خبرنگاران گفت: جایگاه کمی و کیفی رسانه‌ها یکی از شاخص‌های توسعه هرجامعه‌ای است.

به گزارش ایلنا از همدان، وی بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی جهاد دانشگاهی را لطف و عنایت مقام معظم رهبری به جهاد دانشگاهی عنوان و اظهار داشت: برنامه دجامع و خط مشی این نهاد در حوزه‌های مختلف پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و زیربنایی براساس ظرفیت‌های بومی هر استان ترسیم شده است.

اسدی به فعالیت‌های معاونت‌های پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و پشتیبانی اشاره و بیان داشت: ارائه خدمات به ۷۵۰۰ نفر در مرکز طب کار، ارائه خدمات به ۲۵ هزار نفر در آزمایشگاه تشخیص طبی و پذیرش ۶۰۰ نفر در پژوهشکده رویان جهت خدمات خون بند ناف، از فعالیت‌های معاونت پژوهشی است.

وی ابراز امیدواری کرد؛ باهم افزایی بین جهاد دانشگاهی و علوم پزشکی و نیز پشتیبانی مسئولین استانی بتوان راه اندازی مرکز ناباروری در شهر همدان را شاهد باشیم.

وی تعداد دانشجویان بهره‌مند شده از فعالیت‌های جهاد دانشگاهی را ۲۰ هزار نفر اعلام و در ادامه به مرکز افکارسنجی اشاره کرد و گفت: این مرکز طی یک سال گذشته ۹ طرح ملی و ۵ طرح کارفرمایی داشته است.

اسدی، فعالیت دانشگاه علم و فرهنگ همدان با داشتن ۱۲۰۰ نفر دانشجو، مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی با ۱۹۰۰ نفر دانشجو در ۳۱ رشته را از جمله فعالیت‌های معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی عنوان کرد.

وی ساخت مجتمع تحقیقاتی احمدی روشن با ۵ هزار متر مربع زیربنای مجتمع و در کل ۳۰ هزار متر مربع در دو فاز با برآورد هزینه ۸۰ میلیارد ریالی را از برنامه‌های معاونت پشتیبانی عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز