خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان همدان:

۳ کیلومتر از محور کبودراهنگ- خلعت‌آباد در حال تعریض است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۲۴۸

مدیرکل راهداری و حمل‌‎ونقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه سه کیلومتر از محور کبودراهنگ- خلعت‌آباد توسط راهداری استان همدان در حال تعریض است، گفت: عملیات اجرایی تعریض محور کبودراهنگ- خلعت آباد تسریع می‌شود.

به گزارش ایلنا از همدان، مهرداد آهکی طی بازدید از این محور، با تأکید بر تسریع در تکمیل این پروژه، اظهار کرد: ️محور کبودراهنگ- خلعت‌آباد به طول ۱۲ کیلومتر جزو محورهای فرعی و پرتردد شهرستان کبودراهنگ محسوب می‌شود چراکه متصل‌کننده راه‌های ارتباطی چندین روستا و راه دسترسی کارگاه‌های تولیدی پوشاک است و هم اکنون نیز اداره کل راه و شهرسازی مراحل انتخاب پیمانکار ذیصلاح برای ارتقاء محور را در دست اقدام دارد.

وی بیان کرد: به‌منظور تسریع در ایمن سازی این محور و کاهش تصادفات جاده‌ای سه کیلومتر از محور کبودراهنگ- خلعت آباد توسط راهداری استان همدان در حال تعریض است.

وی با اشاره به اینکه ساخت و توسعه راه‌ها در حیطه و اختیارات راهداری نیست و وظیفه راهداری حفظ و نگهداری راه‌های موجود است، افزود: تعریض محور فرعی کبودراهنگ- خلعت آباد در برنامه اداره کل راه و شهرسازی بوده و راهداری استان به منظور رفع موقت حادثه خیزی با به‌کارگیری ۱۰ دستگاه از ماشین آلات راهداری مشغول تعریض بخشی از این محور است.

آهکی تصریح کرد: علاوه بر تعریض، اجرای شیار لرزاننده طولی و عرضی، احیای خط کشی، ایجاد سرعتکاه و ... نیز جزو برنامه اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان همدان برای محور کبودراهنگ- خلعت آباد است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان همدان اظهار کرد: در محورهای استان همدان ۵۲ نقطه پرتصادف و دارای تصادف شناسایی و مصوب شده است و برای رفع این نقاط در صورت تأمین اعتبار از تمامی ظرفیت های اداره کل استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز