خبرگزاری کار ایران

یادواره شهدای امدادگر همدان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۴۷۵

اولین یادواره ۱۶ شهید امدادگر همدان با حضور پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، استاندار همدان و جمعی از مسئولان استانی و محلی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از همدان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان در این آیین گفت: امروز شهدا از مفاخر و مواریث معنوی کشورمان هستند که باید همواره مقام شامخ آنها ارج نهاده شود بنابراین یکی ار اقدام های مناسب، برگزاری یادواره هایی به صورت محلی، شهرستانی، و استانی برای این عزیزان است.

علی سنجربگی افزود: ستاد یادواره ۱۶ شهید امدادگر استان همدان در حاشیه و امتداد دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان با همت و نیت خیر و تلاش همکاران ، پیشکسوتان، و داوطلبان برگزار شد.

وی اهداف یادواره را شناخت درست گذشته برای برداشتن گام های استوار در آینده بر اساس منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، زنده نگه داشتن یاد و خاطره و راه شهدا به ویژه شهدای امدادگر دانست.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان توسعه و ترویج فرهنگ ایثارگری و شهادت در کنار فرهنگ امدادی، تبیین فعالیت ها و خدمات ارزشمند جمعیت هلال احمر در هشت سال دفاع مقدس را از دیگر اهداف برشمرد.

سنجربگی ادامه داد: امدادرسانی و ارائه خدمات پیش بیمارستانی به ایثارگران در میدان نبرد، امدادرسانی به مجروحان و آسیب دیدگان در بمباران شهرها و مناطق مسکونی، کمک به تامین مایحتاج ضروری جبهه جنگ، کمک به تامین دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز رزمندگان، اداره امور مهاجران جنگ تحمیلی در اردوگاه های آوارگان، رساندن نامه های آزادگان به خانواده ها، مبادله آزادگان و اسرای جنگ در پایان جنگ، جستجوی اسرا و مفقودین نیز توسط هلال احمر انجام می شد.

وی گفت: انتقال پیام شهیدان و الگو سازی برای جوانان، تجلیل از خانواده های معظم شهدای امدادگر و تقدیر از امدادگران و پیشکسوتان امداد و نجات در دوران دفاع مقدس و فداکاران خدمت نیز از دیگر اهداف این یادواره است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان اهم اقدامات انجام شده را شامل ارایه خدمات بشردوستانه به نام هشت هزار شهید استان به ویژه شهدای امدادگر در سال گذشته به میزان یک میلیون و ۸۶۰ هزار خدمت، تشکیل ستاد اجرایی یادواره شهدای امدادگر، تهیه تصاویر، اسناد و مستندات شهدا امدادگر برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز