خبرگزاری کار ایران

ثبت نام مسابقات ملی مهارت در همدان تا 31 خرداد ماه

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۲۰۰

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان از آغاز ثبت نام بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت با مشارکت بخش‌های دولتی و خصوصی در استان تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: این مسابقات در ۴۳ رشته و ۶ گروه تخصصی برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از همدان، وهب مختاران اظهار داشت: مسابقات ملی مهارت در راستای شناسایی و معرفی نخبگان مهارتی با حضور نخبگان و استعدادهای برتر زیر ۲۱ سال دارای مهارت در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری انجام می شود و مدال آوران کشوری به رقابت‌های جهانی راه می یابند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان افزود: مرحله شهرستانی مسابقات ملی مهارت در ابتدا به صورت آزمون کتبی و به طور همزمان در کشور برگزار می‌شود و پس از آن در هر استان از میان قبول شدگان مرحله کتبی با برگزاری آزمون عملی نسبت به انتخاب نفرات برتر و معرفی به مرحله استانی اقدام می‌شود.

مختاران با اشاره به اینکه رقابت های ملی مهارت زمینه ای برای تبادل اطلاعات، تجربیات، شناسایی و معرفی نخبگان مهارتی به بنگاه های اقتصادی است ادامه داد: برگزاری این رقابت ها موجب نمایان شدن نخبگان مهارتی این استان می شود.

این مقام مسئول اظهار داشت: حرفه های زیر مجموعه فناوری اطلاعات، حمل و نقل و ترابری، خدمات اجتماعی و فردی، فناوری ساخت و ساز و ساختمان، فناوری ساخت و مهندسی و هنرهای خلاق و مد عناوین رشته های این دوره از مسابقات است.

وی اظهار داشت: داوطلبان و نخبگان می توانند با مراجعه به وب سایت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان به آدرس http://skills.irantvto.ir/news/۲۱nsc تا ۳۱ خرداد در حرفه مورد نظر ثبت نام کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز