خبرگزاری کار ایران

به مناسبت دهه کرامت؛

عضویت در کتابخانه‌های عمومی همدان رایگان شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۱۹۶

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی عضویت در ۱۱۸ کتابخانه‌ عمومی استان به مناسبت دهه کرامت رایگان شد.

به گزارش ایلنا از همدان، عاطفه زارعی اظهار داشت: با هدف معرفت‌افزایی و تعمیق بصیرت دینی طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان همدان به مناسبت دهه کرامت امکان پذیر شد.

وی درباره امکان عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی یادآور شد: در حال حاضر با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور امکان عضویت رایگان در روزهای پنجم خرداد ماه همزمان با روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی علیه السلام و ۱۰ خرداد ماه همزمان با ولادت حضرت امام رضا علیه السلام امکان فراهم شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: متقاضیان می‌توانند به صورت حضور در روزهای تعیین شده به کتابخانه عمومی مورد نظر خود مراجعه و نسبت به عضویت اقدام کنند.

وی افزود: به مناسبت دهه کرامت و روز دختر برنامه‌های متفاوت فرهنگی در سراسر کتابخانه‌های عمومی استان همدان در حال انجام است و جشن روز دختر در همه شهرستان‌های استان به همت کتابخانه‌های عمومی برگزار و با استقبال خوب اعضا، به ویژه کودکان و نوجوانان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی با محوریت کتاب برگزار می‌شود و در دهه کرامت کتابخانه‌های عمومی در حال برگزاری بزرگترین رویداد کتابخوانی کشور به نام جشنواره کتابخوانی رضوی هستند.

هم اینک استان همدان دارای ۱۱۸ باب کتابخانه‌ عمومی شامل ۷۱ باب شهری، ۴۶ باب روستایی و یک باب سیار شهری با یک میلیون و ۴۰۰ هزار نسخه کتاب است که به بیش از ۶۰ هزار عضو خدمات ارائه می‌دهد که حدود ۳۰۰ کتابدار در این کتابخانه ها مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز