خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار استان خبر داد؛

برگزاری نخستین یادواره شهدای کارگر در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۰۲۱

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از برگزاری نخستین یادواره شهدای کارگر در اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، یوسف شعبانی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت علی (ع) اظهار کرد: مقام معظم رهبری می‌فرماید "کارگران ما در جنگ دو کار انجام دادند که ماندنی شد، اول اینکه نگذاشتند، گردش چرخ کار بخوابد و دوم اینکه کارگران اکثریت عظیمی را در جنگ تشکیل می‌دادند و سخت‌ترین دفاع را داشتند" که این نشان دهنده جایگاه ویژه این قشر دفاع از میهن اسلامی است.

وی گفت: جامعه کارگری کشور با وجود مشکلات اقتصادی و بیماری کرونا که در طی سه سال اخیر گریبانگیر کشور شده بود، تلاش کردند چرخ تولید متوقف نشود و جا دارد در هفته کار و کارگر، از فداکاری این قشر به خصوص شهدای کارگر به صورت ویژه قدردانی شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان هدف از برگزاری اولین یادواره شهدای کارگر را تجدید میثاق با شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ مقاومت و هویت‌بخشی به جامعه کارگری استان دانست و تصریح کرد: در این میان نباید از ایثار و رشادت‌های شهدای کارگر ایران اسلامی غافل ماند چراکه آنان در کنار جهاد اقتصادی به جهاد دینی نیز پرداختند.

شعبانی از تجلیل از خانواده شهدای کارگر در این هفته خبر داد و خاطرنشان کرد: با همکاری واحدهای صنعتی و تولیدی استان نخستین یادواره شهدای کارگر اردیبهشت‌ماه در هفته کار و کارگر با همکاری سازمان بسیج کارگران و کارخانجات برگزار می‌شود.

وی افزود: اگر خون شهدا نبود، امروز ما در این مرحله نبودیم، خون شهدا انقلاب اسلامی را آبیاری کرد و امنیت و آرامش کشور به حرمت آن ایجاد شده است بنابراین اختصاص یک روز از هفته کار و کارگر به تجلیل از مقام شهدا کوچکترین کاری است که می‌توان برای بزرگداشت یاد این عزیزان انجام داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز