خبرگزاری کار ایران

اختصاص 250 میلیارد تومان به 180 طرح آموزشی همدان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۹۲۱

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: در سفر هیات دولت سیزدهم و رییس جمهور به استان همدان نزدیک به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های ناتمام آموزش و پرورش اختصاص یافته است.

به گزارش ایلنا از همدان، محمود نقوی در نشست مشترک شورای معاونان آموزش و پرورش استان و شهرستان بهار اظهار داشت: با تخصیص و جذب کامل این میزان اعتبار حدود ۱۸۰ پروژه نیمه تمام آموزشی در استان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در موضوع ایزوگام مدارس تا کنون ۲۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است و ۲۰ میلیارد تومان دیگر نیز تا هفته آینده ابلاغ خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری از ۱۸۵ هزار دانش آموز دوره ابتدایی، حدود یک هزار و ۸۵۰ دانش آموز از تحصیل باز ماندند که با پیگیری‌های صورت گرفته یک هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز به تحصیل بازگشتند و حدود ۵۵۰ نفر هنوز از تحصیل بازمانده‌اند.

نقوی با اشاره به جلوه های ویژه معلمی در دوران شیوع ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: توجه به معیشت، کرامت و منزلت فرهنگیان ضرورتی انکارناپذیراست و رتبه بندی معلمان با ۴۰ هزار میلیارد تومان اجرا شده و الباقی نیر در دست بررسی و اجراست.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز